Gå til innhold

FS Bodø Acceleration Meet.


Ernst K.Furuhatt

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 

Da prøver vi oss igjen! [color:#FF0000]FS BODØ ACCELERATION MEET [/color] . Helga 23 - 25 november tar vi med oss PCene og samles på loftet i "Nordlandsmusèet" i Bodø for å boltre oss med flysimming. Opplegget blir det samme som sist, vi møtes fredag 23. nov. kl 1800 for rigging. Så flyr vi vettet av oss til etter midnatt en gang, og fortsetter i samme stilen hele lørdagen og søndagen. Alt dreier seg om flysimming, og det blir muligheter for å fly online, i LAN eller enkeltvis. Det blir også tillatt å prate om flysimming. Muligens blir det tid til en matbit. Høres dette fristende ut, er det bare å komme:

 

2a89e52e.jpg

 

5ea45494.jpg

Et glimt fra museumsloftet på forrige FS-treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

 

kaptein grindstein fyller 35 den 23 i 11, så muligheten for at det blir kake på dere den helga er overhengende stor

 

:D Snakker om god timing Steinar, stiller du med kake kommer æ med cognac`en :grin: .

 

 

skal opp til Bodø i helga...

 

.....ka farsken Geir , blir du lenge her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens. Kaptein Grindstein stiller selvsagt. En liten advarsel er på sin plass. kaptein grindstein fyller 35 den 23 i 11' date=' så muligheten for at det blir kake på dere den helga er overhengende stor :grin: [/quote']

 

:o:o:D Dette kan jeg IKKE gå glipp av!!

Etter at jeg ble kjent med deg Steinar og alt du har bidrad med i fs-miljøet så får jeg litt dårlig samvitighet hær.. :crazy: Jeg river meg "løs" fra opp-pussinga og håper du har noen kakestykker igjen til Lørdag :cool:

Har med en nyverva sønn på 12, så Ernst: "line up" to bord til både Far og Sønn.. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm hmmmmmm hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm satans hmmmmmmm

 

 

Ernst! Du sku vært røska opp fra Lofothavet! ..å slettra fleire omdreininga rundt et tørsjkestativ lænskst utti fjærsteinan på Fleinvær!

 

Ska i samme slengen legg ut et bildet tatt av fotoboksen i Vikan!

 

..Nei det e ikke mæ! ..æ e etpar meter framfor tel fots med pc'en under arma... det e madammen det e bildet av....

 

 

bododian.jpg

 

I tillfelle æ rekk frem. E det svære hengelåsa te bruk på døran? ..tål de et middels kraftig luftogkjeftangrep?

 

Og ikke minst men sist.. still dåkker garanti for alibi om at æ blei ført bort av to grønne menn med redningsvest fra sivilforsvaret som absolutt trengte meg til forefallende vedlikeholdsarbeid disse tre dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

:grin: :grin: :grin: ......Espen, din tuillpeis !

 

still dåkker garanti for alibi om at æ blei ført bort av to grønne menn med redningsvest fra sivilforsvaret som absolutt trengte meg til forefallende vedlikeholdsarbeid disse tre dagene?

 

Soleklart, vi stiller som krav til å delta i treffet, at samtlige skriver under på kontrakt om å gi hverandre alibi for denne helga. Selv er jeg på forretningsreise i Junkerdalen, Einar må til Henningsvær for å kjøpe baderomsinventar og Stian skal til Alta for å se landskamp i fotball. Bare kom innom Espen (og andre), døra kan ikke låses opp fra innsiden....... :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Har dere plass for en newbie så kunne jeg tenkt meg å være med Kan muligens kun fre og lør.

 

........selvsagt Ragnar, du har jo et legendarisk navn i nordnorsk flyhistorie...... :grin:. Alle er velkommen så lenge det er plass. For "newbies" må det være et eldorado, mange erfarne simmere med en himmel av kunnskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

You cleared for Coffe time, contact when etb on final 99410864. det ser jeg frem til.....

 

Sorry Geir, søndagen gikk fort. Ringte deg et par ganger, men du hadde bare svarern på......

 

Er det plass til en "newbie" til?

- Jeg blir med vis stasjonær pcen min som er på reprasjon kommer snart til bake. de har hat den i to månder og 2uker.

 

Jada, Ruben og Ole, både dere og andre interesserte er velkommen. Vi ligger an til å bli 7-8 stykker, så det er fremdeles god plass .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...