Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er sjokkert trodde de ikke brukte jets på sånne baner :eek: 0ghFuWv_gFE Fy fader sier jeg bare! B727 er et sinnsykt fint fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Hosle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 727 rally!Hørt det kommer et nytt WRC spill nå, Petter skal vist ha bytta ut Subaruen med en 727 :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 31. oktober 2007 Members Del Skrevet 31. oktober 2007 Vel, med tanke på at Cato Menkerud er forum-medlem så må det bli han og Henning Solberg :grin: Grom film forresten. Rullebanen minner meg om veiene heromkring :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tøft!! Litt nedoverbakke hjelper godt på for å få'n opp i lufta der ja. Det bråker og romler naturlignok godt i cockpiten der, men er det ikke stick-shaker'n man hører som dirrer godt i noen sekunder under rotasjonen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vet noen HVOR den videoen er filmet? (Hvilken flyplass, ICAO etc) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Utrolig da kapteinen sir "Positive Rate" Så sier FOen " Standby for that" Legg merke til det de siste sekundene før filmen slutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har set denne video før. Det er i Afrika den er optaget. Men hvor kan jeg ikke huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Fongen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Denne filmen er fra Angola. Har hele filmen (drøyt 30 min) liggende her. Ser mye spennende bruk av gamle maskiner der! Se etter fuel leaks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fâr ikke âpna filmen du linker til der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vet noen HVOR den videoen er filmet? (Hvilken flyplass' date=' ICAO etc) [/quote']Det er KLCP tror jeg. Fin film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Fongen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Linken fungerer knirkefritt her. Er en .AVI-fil, så kan hende du trenger noen kodeker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ok, men hvordan kopierer man linker inn i WMP eller VLC? Prövde â bare gâ direkte inn uten â gjöre noe spessielt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Fongen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Linken viser ikke direkte til videoen, men til en servermappe den kan hentes fra. Trykk på den, så kommer du til en filoversikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg vet det, men nâr jeg trykker pâ videoen i din filoversikt kommer det bare "Internet Explorer cant open this page" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Fongen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Prøvd å høyreklikke og "Lagre mål som..."? Fungerer som sagt smertefritt her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tøft!! Litt nedoverbakke hjelper godt på for å få'n opp i lufta der ja. Det bråker og romler naturlignok godt i cockpiten der' date=' men er det ikke stick-shaker'n man hører som dirrer godt i noen sekunder under rotasjonen der? [/quote'] Jeg lurte på det samme, høres veldig ut som stick shaker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.