Gå til innhold

Hva er best / verst flytyper ?


Gjest

Anbefalte innlegg

For min del synes jeg at British Airways Airbus 319 er et meget komfortabelt og fint fly å reise med. Der har norske flyselskaper mye å lære på komfort og service. Skinnseter til samtlige passasjerer, og behagelig plass er noe norske flyselskaper har mye å lære av.

Mvh

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok si at alle flyturene jeg har hatt i fullvokst alder, har nok ikke vært noe spesielt komfortable siden de har alle vært charter turer. Og da blir man jo trykket sammen med en liten plass. Jeg reiste med Britannia 767 til Miami. Turen otk 10 timer, og plassen var jo helt j*vlig å sitte 10 timer så trangt skulle jo ikke vært lov.

Men har reist med SAS, Rutefly, og da eer jo plassen veldig fin.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

jeg fløy et 777 over til USA for et par år siden, mener jeg å huske, fint fly hvertfall, men utrolig dårlig beinplass.

blei litt slitsomt etter 8 timer oppe i luften, ellers så fløy jeg en 767 innenlands i USA, helt ypperlig fly, og et KLM 747-406 fra chicago til Amsterdam, helt topp fly det og, med masse plass til både armer og bein [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...