Gå til innhold

Live ATC


Rune Koppen

Anbefalte innlegg

Den fungerer ikke hos meg i hvertfalll.

 

Den som Anders linker til er akkurat den samme som ligger som oslo kontroll stream på den siden du linker til' date=' bare at det er 2 forskjellige URL. [/quote']

 

Stemmer at den er den samme, men synes kvaliteten er bedre på den jeg linker til :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fungerer ikke hos meg i hvertfalll.

 

Den som Anders linker til er akkurat den samme som ligger som oslo kontroll stream på den siden du linker til' date=' bare at det er 2 forskjellige URL. [/quote']

 

Stemmer at den er den samme, men synes kvaliteten er bedre på den jeg linker til :crazy:

 

Det er godt mulig, men jeg har heller ikke noe problem med å komme inn på den du linker til, så jeg tror problemet ligger hos, Rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det streamer for gardermoen controll' date='tårnet på gardermoen og denne streamer det her linkes til er den fra Røyken controls?

Artig med denne radaren.

jan [/quote']

 

Hei, Jan. Den streamen som det linkes til her er fra Røyken (Oslo kontroll), ja. På linken som trådstarter har lagt ut kan du finne flere streamen til andre flyplasser rundt i landet også. Hvis du går inn på atc-flyradar , så ligger det en stream der som streamer Oslo approach (Innflygning/utflygning). Hvis du er interessert i å høre fra andre deler av verden, så kan du gå inn på liveatc.net , eller hvis du vil høre fra Nederland kan du gå inn på atcbox.com .

 

Jeg personlig synes Bergen streamen er veldig bra :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Ja det er moro å sitte å følge med på trafikken, få registreringsbokstavene på flyene, rutenummeret og ellers vitale flydata.

 

At det virkelig er i sanntid også dette, er det bare å gå ut og ta en titt oppover når du ser på "radaren" at et fly kommer inn over Oppegård og det er klarvær ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...