Jon Berg Jørgensen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er lei av å lete lenge etter ting som forsvinner i bunnen av bagen (som definitivt ikke er tilpasset for piloter). Derfor lurer jeg på om noen har noen pilotkoffert å anbefale (trenger ikke være pilotkoffert, bare den passer), det må være mange rom til å holde orden på småting og det må være plass til et headset nedi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sliter du med at ting forsvinner i bunn av bag'en spørs det om det er en stresskoffert du trenger... http://www.pmi.no/pmi/Images/1907.jpg Den legger du sidelengs før du åpner så blir'n ikke så dyp å lete i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Sliter du med at ting forsvinner i bunn av bag'en spørs det om det er en stresskoffert du trenger... http://www.pmi.no/pmi/Images/1907.jpg Den legger du sidelengs før du åpner så blir'n ikke så dyp å lete i Kanskje det ja, vet du hvor jeg kan evt. kjøpe det? (Har sett i alle koffertbutikker jeg kunne oppdrive i Trondheim) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 www.nakshop.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 www.nakshop.no Jada, handler ofte med de rotekoppene, men å kjøpe pilotkoffert ut fra et bitte lite lavkvalitetsbilde synes jeg er et litt vågalt eksperiment... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 www.nakshop.no Jada' date=' handler ofte med de rotekoppene, men å kjøpe pilotkoffert ut fra et bitte lite lavkvalitetsbilde synes jeg er et litt vågalt eksperiment... [/quote']Haha! Flere enn meg som synes NakShop er noen rotekopper hører jeg:) Makan til dårlig kundeservice har ihvertfall ikke jeg opplevd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 www.nakshop.no Jada' date=' handler ofte med de rotekoppene, men å kjøpe pilotkoffert ut fra et bitte lite lavkvalitetsbilde synes jeg er et litt vågalt eksperiment... [/quote'] Tusler bare ned til butikken hvis jeg ønsker å se før jeg kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 www.nakshop.no Jada' date=' handler ofte med de rotekoppene, men å kjøpe pilotkoffert ut fra et bitte lite lavkvalitetsbilde synes jeg er et litt vågalt eksperiment... [/quote'] Tusler bare ned til butikken hvis jeg ønsker å se før jeg kjøper. Ja, men å tusle 500km for å kjøpe koffert synes jeg blir litt overdrevet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Heggnes Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Pilotkoffert Jeg har brukt denne i flere år og den fungerer utmerket. Et utmerket alternativ til en akseptabel pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Pilotkoffert Jeg har brukt denne i flere år og den fungerer utmerket. Et utmerket alternativ til en akseptabel pris. Kan du legge ut noen bilder av den? Er lei av at nettbutikker har så elendig med bilder av produktene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dersom pris ikke er så farlig :cool:, ta en titt her. Råere får du ikke. Pilotkoffert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Dersom pris ikke er så farlig :cool:' date=' ta en titt her. Råere får du ikke. Pilotkoffert Pris ER "farlig"! Hjelper ikke å ha pilotkoffert hvis jeg ikke har råd til å fly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Heggnes Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sorry, men har ikke andre bilder enn det som vises på linken. Jeg registerer imidlertid til min store glede at prisene på pilotkoffert hos NAK har falt betydelig i forhold til den gang jeg kjøpte. Og det er vel et stort pluss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg kjøpte denne i vår: http://www.flyboys.com/fllacrbag.html Meget bra kvalitet, mange lommer på utsiden, Det er også mulighet til å dele opp hovedrommet med "skillevegger" på samme måten som kamerabag'er. Til 99$ syns jeg den er prisgunstig også. Brukte 8 dager med skip (US Postal) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.