Frode Skibrek Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Den 24 år gamle nigerianske fysikkstudenten Mubarak Muhammad Abdullahi bygget dette helikopteret med Honda Civic-motor, Toyota-seter og deler fra et flyvrak. Det tok meg åtte måneder å bygge denne, sier han om den banangule nyvinningen som drives av en brukt Honda Civic-motor på 133 hestekrefter. De fire setene stammer fra en gammel Toyota, og resten av helikopteret er sydd sammen av deler fra en Boeing 747 som styrtet nær Kano for noen år siden. Les mer her : http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/22/515833.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Eg trur beint fram at du skal true med ein god del farlege gjenstandar for at eg skal setja meg ombord idet der. Leikeflyet som står i terminalen på Flesland ser jo meir flygedyktig ut jo! Nei takke meg til krav om "airworthiness" sertifikat for luftfartyg! I tilleg såg jo farkosten rett og slett grusom ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 spooky! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hondakopteret har lettet fra bakken, dog ikke imponerende høyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmus Bruvoll Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ser både mer komfortabelt og flygedyktig ut enn en R22, og den flyr da fint... Av og til... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.