Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kan man lage flere selskap?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja Hvordan???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Logg ut og trykk pâ register! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kan jeg bruke samme epost-adr på alle selskapene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Prøv da vel.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Takker Johan! Da har jeg lånt DC-3 "Calvi" fra Air Corsica! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Trenger å låne to DC-3er gratis ca 1 år.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Olav Løvaas Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det står i reglene at det er strengt forbudt å regge flere selskaper. Nettopp for at det ikke skal gå ann å låne/kjøpe fly gratis fra seg selv. Les reglene/når wikien er oppe å går igjen da...). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Frode, de tallene så ganske mørke og røde ut ja.. Hvordan har du klart dette? Prøv å få loadfactor opp i 100% ved å justere prisene på rutene dine litt ned. Mulig du også flyr for mye på et fly, altså for høy freq. Da klarer du ikke 100% på alle ruter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Spurte forresten her tidligere, men kom aldri noe svar. Hva skjer med alliansene når spillet resettes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Frode' date=' de tallene så ganske mørke og røde ut ja.. Hvordan har du klart dette? Prøv å få loadfactor opp i 100% ved å justere prisene på rutene dine litt ned. Mulig du også flyr for mye på et fly, altså for høy freq. Da klarer du ikke 100% på alle ruter. [/quote'] Takker for tipset, Nicklas Ser slik ut for meg nå: DOP: €26,169 Airline Cash: €-12,783,107 Airline Value: €-8,401,884 Average Loadfactor: 100.00% Date: 18 Aug 1951 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvordan har du klart å kjøre deg i såpass mye minus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Rentet sikkert alt for mange gates før jeg skjønte hvordan det skulle gjøres... Har bedt om å få resatt min profil og økonomiske status av den grunnen. Wikien var ikke i funksjon heller, så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Aha.. Ja, hvis ikke så blir det vel å vente.. Litt surt, men har vært der selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja, men slik det er nå, så vil det vel etterhvert komme i pluss igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja' date=' men slik det er nå, så vil det vel etterhvert komme i pluss igjen? [/quote'] Det er helt avhengig av økonomien din. Generelt sett hvor høye de månedlige utgiftene dine er egentlig. Du kan se det helt på bunnlinjen din på finance siden. Der står det profit / loss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen som har noen Bristol 170 wayfarer på billigsalg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg havde en, men den er solgt (se tidligere indlæg). Har en DOP på næsten 1.5 mio nu. Startede ruter til Moskva, Washington, Istanbul og Belfast. De 4 ruter giver faktisk lige næsten 400.000 i DOP. Ikke dårligt. Jeg er mye tilfreds nu. Skal nok have en B377 mere, da jeg synes det er et fint fly. Så hedder det måske Dubai eller noget andet i Asia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Shoot.. trenger et billig langdistansefly for å dra opp DOP'en litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Under buy and view er det en oversikt som viser timer (hours). Er dette flytid eller ledig tid som en kan bruke for å lage nye ruter? Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det går svært sakte, men sikkert fremover :grin: DOP: €589,237 Airline Cash: €2,475,844 Airline Value: €42,115,535 Average Loadfactor: 100.00% Date: 23 Aug 1951 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Da har jeg meldt meg inn i Nordic Alliance - flyselskapet heter FlyNorthern! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det går svært sakte' date=' men sikkert fremover :grin: DOP: €589,237 Airline Cash: €2,475,844 Airline Value: €42,115,535 Average Loadfactor: 100.00% Date: 23 Aug 1951 [/quote'] Hva heter selskapet ditt? Du gjör det mye bedre enn meg syns jeg, har 380 000 i DOP etter â ha leid ut en DC-3 til Ivar Skaugstad for 250 000 i 3 mâneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Under buy and view er det en oversikt som viser timer (hours). Er dette flytid eller ledig tid som en kan bruke for å lage nye ruter? Kjell Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Under buy and view er det en oversikt som viser timer (hours). Er dette flytid eller ledig tid som en kan bruke for å lage nye ruter? Kjell Noen som vet? Ledig tid som du kan lage ruter av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Og har snart gaatt forbi Sindre paa rankingen om hoeyeste verdi i alliansen... DOP: €4,953,531 Airline Cash: €92,905,515 Airline Value: €357,321,975 Average Loadfactor: 93.29% Date: 23 Aug 1951 Men med 45 fly som flyr 180 ruter til 50 forskjellige destinasjoner begynner det aa bli mye aa holde styr paa, og vanskelig aa holde loadfactoren hoey Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tusen takk for svaret Petter. Da er det bare å forsette å lage nye ruter. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Når det blir såppas er det kanskje like artig å starte på en ny konto og slette den du har nå Petter? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Husk dog paa at flyet maa brukes slik at rutene henger sammen (til en viss grad). Du kan ikke ha f.eks en rute bergen - oslo og en stockholm - goeteborg med mindre du har en tredje rute som binner sammen bergen-oslo med stockhold-goeteborg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.