Gå til innhold

Bodø akkurat nuh 2.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 

Disse bildene er nuh frigitt for offentliggjøring, så her følger en liten stemningsrapport fra vårt lille "FS-treff" i Bodø.

tr3-1.jpg

På det meste har vi vært 6 piloter i sving samtidig.

 

tr5-1.jpg

.......mens noen piloter var innom for en rask touch and go.

 

tr4-1.jpg

Steinar Grindstein ble mer og mer bekymret over størrelsen på utstyret sitt....

 

tr6-1.jpg

.....så han måtte ta turen innom El-kjøp før smilet løsnet :grin: .

 

tr2-1.jpg

Etter det tok det helt av på loftet i "Nordlandsmusèet".

 

tr1-1.jpg

Og siden denne test-helgen forløp uten alvorlige flykrasj, så vi peiler oss snart inn mot et mer utvidet treff for enda flere entusiastiske simmere.

 

Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for sist, og takk for ei ellevill og hyggelig helg. Og til dere som føler seg tilsidesatt og utestengt..... beklager, jeg kunne ikke ta med så mange denne første gangen, derfor gikk innbydelsen til de jeg har mest kontakt med.

 

Om det er noen trøst, så hadde vi det sjækli gøy, og vi ser mulighetene i å gjenta dette i større (og mer åpen ) skala. Arenaen var min arbeidsplass, "Nordlandsmuseet" midt i Bodø. I vinterhalvåret er helgene rolig, og møterommet ofte ledig. Der er det stabil datastrøm, hurtig nettforbindelse og plass til 12-15 simmere (sosialt anlagte). På den negative siden må nevnes, at vi kan ikke ha simmere på overnatting i musèet, så vi må avslutte kveldene rundt midnatt (men så kan vi starte opp igjen grytidlig).

 

Ellers er vi sentralt plassert i byen, har tilgjengelig et 10-talls utesteder i en radius av ca 200m, og en flyplass mindre enn 5 min unna ( m.a.o. vi har autentisk bakgrunnslyd til simmingen :grin: ).

 

Erfaringen fra sist helg tilsier at det er et skrikende behov for å gjenta eksperimentet. Om det blir før eller etter jul får vi se på.

 

kjempe tøft da, hvem er hvem

..........sorry Tom, skulle seff ha presentert gjestene bedre:

 

tr5-1.jpg

Her er det Espen Furfjord (f. t.v.) og Børge Litangen som er innom og hilser på.

Videre bakover sitter Steinar Grindstein (sort) og hans bror Øyvind (rødt).

 

tr3-1.jpg

Nærmest t.h. Einar Kristiansen, dernest Stian Rolandsen og Harry Ellingsen.

Fra venstre Øyvind og Steinar Grindstein, som kjørte den lange veien fra Sortland. Undertegnede står bak søylen, og kan være litt vanskelig å få øye på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Kim det gikk bare bra. Øyvind hadde kun med seg trøyen som eventuelt ekstra rævtørk i tilfelle det skulle bli tomt for toalett-papir.... Så mye mer enn det er vell ikke en United-drakt brukbar til...?

 

:grin: :grin:

 

(Lag for guds skyld ikke krig over denne komentaren da dette kun er ment som et siste stikk i "diskusjonen" som jeg og Øyvind har hatt i helgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, der skulle jeg vært... Må ikke tro det har vært lett å fått gjort noe arbeid her hjemme med dere i bakhodet!! Ble jo heller ikke mulighet å komme innom lørdag eller søndag.... kanskje like greit å ikke plage seg mer enn skaden som allerede skjedde fredag.

 

Jeg krever derimot at dette blir tatt opp igjen snart! Det var utrolig rått å være innom på fredag å både testet Track IR og annet snacks!!!! Stian din svinpels!!!

 

Steinar! Har du oppgradert til du full size cockpit????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ernst. Bare en påminnelse om at det er på tide med et nytt treff snart

 

He he, neste treffet blir i Australia, og det skal være kjemisk fritt for FS9 :grin: .

 

.....Neida, ikke riktig så galt, de som ikke henger med i utviklingen skal selvfølgelig få være med :grin: . Verre er det med FS-lokaler, da "hangaren" på musèet begynner å bli fullbooket framover. Det kan muligens bli en åpning etter Påske en gang, men jeg er redd vi må vente til høsten....... :mad: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...