Gunnar van der Meeren Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Denne har kanskje ikke vært så eksponert på forumet. B-24 liberator var det mest produserte bombeflyet under WWII (Wilkpedia hevder at det fremdeles har rekorden som det mest produserte fly noensinne i statene), og Liberatoren var å finne på alle arenaer gjennom krigen. Denne B-24'en er hentet fra WoP's heavy bombers and jets. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gunnar! No må du gje deg! Eg som ikkje har simmen tilgjengeleg i kveld og vil ut og leke bombeflygar! Dette er reintortur. For det er alt for bra. PS. Når skal me sleppa fallskjermhopparar over Bømoen igjen? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 PS. Når skal me sleppa fallskjermhopparar over Bømoen igjen? hehe Takker Torstein!..... :grin: Nå kan jeg snart fly falskjermhoppere fra en ny maskin - og kanskje også i FSX?! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jamen eg har ikkje FS X hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Ingen problem.....jeg kommer også til å installere FS9 fra scrach på den nye maskinen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fenomenalt! Me får ta oss ein dag når eg er attende i USA og får installer FS igjen. Måtte avinstallera pga eit filmprosjekt no her heima hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.