Gå til innhold

USAirForce Hercules på Kjevik i ettermiddag???


Arnt Helge Håland

Anbefalte innlegg

Hei [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] jeg har sett 2 US airforce C130 her i oslo og på gardermoen i ca 2 uker ¨nå, jeg vet de har vært endel i "rusegropa" på osl for motorprøving, jeg har oxo sett dem i lufta ett par ganger, de bruker kallesignalet "Herky 81" på radioen. de har forresten RS som kode på halen så det skulle tilsi at de kommer fra Ramstein basen i tyskland,men hva de virklig driver med her,that's anyboddys gues

 

S A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går formiddag hørte jeg en noe spesiell lyd (til fly å være) ovenfra, så jeg tittet opp, og der fløy to ganske store propellfly rimelig nært hverandre på linje... jeg mistenkte det for å være to herkules fly.... kanskje jeg hadde rett...

jeg bor i asker og de fløy sør-/sør-vest over... (tror jeg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...