Frode Skibrek Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hadde litt moro for en tid tilbake. La meg bak Virgins Birthday Girl 747 og fulgte den rundt i verden i 3 hele dager:-) kjempe morsomt og kom massesteder jeg ikke hadde vært før:-) Noen andre som har gjort noe av det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Oj dette mâ jeg pröve! Bare â finne et fly â legge meg bak da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg begynte med å følge noen cessnaer rundt michigan lake, og etter det prøvde jeg på mer avanserte fly som lear 45 og 737, som krever mer oppmerksomhet for å kunne følge etter. Kan trygt anbefales hvis man kjeder seg:-) Drivstoff er jo gratis i fs(hvis man ikke bruker fspax da), så fly det hjertet lyster, og gjør sprøe ting :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.