Gunnar van der Meeren Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lenge siden jeg har postet screenshots. Jeg sitter fortsatt med FS9 og gammel maskin. Men nå er det ikke lenge til jeg får helt nytt system, og FSX blir en realitet. Trøster meg litt i mellomtiden med en kveldstur i LN-JAL. Flight1 Archeren er en fornøyelse å fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kjempefine bilder Gunnar. Hva slags scenery er dette? (tenker ikke på flyplassen), jeg tror ikke området rundt vågen er like detaljert i defalut FS9 som jeg bruker :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Takker Andreas! :grin: Sceneryet er noe sammensatt. Det finnes et tillegg i flightsim biblioteket som heter Bergen. Dette gir Puddefjordsbro, enkelte elementer og noen båter. Ellers , så har Stig Harald laget elementer som master ol. Teksturene er Tom sin merge mellom GE og Lennarts texturer. Andrews broer er jo også en selvfølge :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kjempe flotte bilder av gode gamle Bergen dette her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hisann.. Fine bilder dette her ja, men hvilket scenery er det du bruker for flyplassen? Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det er CLoud9 Flesland, er det ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 skal definitivt skaffe meg cloud 9 til FSX... Har tenkt på det lenge til FS9 og. Men om eg kjøper FSX sceneryet, passer det og til FS9 eller må eg kjøpe to pakker?? Kjempeflotte bilder forresten Gunnar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Takker! Ja. det er Cloud9 ENBR sceneryet for FS9 som er vist her. Forøvrig mesterlig utført. Dette sceneryet er egentlig laget for FSX, men en konvertering til FS9 ble også publisert. Du må nok kjøpe begge pakkene, men gjør du det får du rabatt. De er ikke spesiellt dyre heller, så du får mye for pengene..... Skal selv investere i FSX versjonen straks jeg har fått ny maskin :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Utrolig flotte bilder. Med dette sceneryet må det være litt av en opplevelse å fly på opplevelsestur med eventuelt Beechcraften og titte på kjente steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Yep, det er en fin opplevelse. Små VFR turer fra Bergen til Voss eller Sørstokken er å anbefale. Jeg skal poste noen bilder fra ENBR sceneryet senere i kveld. Selv om FS9 versjonen til Cloud9 sitt ENBR scenery er i særklasse, så er FSX versjonen enda bedre - med flere effekter og faciliteter. Gleder meg som sagt til FSX er på plass i nær fremtid.... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bilde 2 falt i smak samme gjorde bilde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jævlig pent! Den maskinen der hadde tadd seg meget godt ut i en LN-TOS paint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.