Helge Bø Skrevet 11. august 2001 Del Skrevet 11. august 2001 Vel det er ikke enkelt for Dag å gjøre alle til lags... Men personlig synes jeg at det er tåpelig av disse som bærer seg og gråter pga denne rating-saken. Jeg skjønner jo deres tegning, man kan ikke fjerne sin egen rating...da blir man oppfattet som "feig" - så da blir det jo Dag som må fjerne hele greia. Akk ja...om enkelte bare kunne tatt seg selv litt mindre høytidelig [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Ove Finstad Skrevet 12. august 2001 Del Skrevet 12. august 2001 Mulig jeg har synsproblemer folkens, men jeg ser ingen sterner på noen lengre jeg. Har jeg skrudd dem av eller noe? Jeg så de tidligere!!!!!!! Hmmmm noen tips....Gofi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 12. august 2001 Del Skrevet 12. august 2001 Enig med deg Helge... Jeg pleier egentlig ikke å involvere meg i slike useriøse debatter, men av respekt for Dag må jeg bare.. Mitt største ønske her på forumet er at folk kunne ta seg selv litt mindre personlig. Rating betyr liksom ikke noe i den store sammenheng... Eller??? [ 12-08-2001: Endret av: Svein Tore Duås ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Warren Berg Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Hei Svein Tore! Det er vanskelig å ta seg selv mindre personlig. Mindre alvorlig kanskje, men det var sikkert ikke det du mente.... Kenneth [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Savner ratingene jeg... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Jordal Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Jeg og... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Jeg savner også ratingene...snufs...hulk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.