Gå til innhold

Kan mere eller mindre forstå Trond Viggo


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

Skjønner han godt. Kom forresten på da farmor skulle ha med seg fryste bær da hun kom på besøk hit engang. Hun fikk ta med seg fryseelementene i håndbagasjen på vei ned, da de var nedfryste, men på vei hjem hadde de tint og gikk for å være væske. "Ja hvis du får noe ut av denne her, er du flink" sa hun til kontrolløren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg klarte ikke å puste til slutt, jeg ble altså så sinnssykt sint. Da var de plutselig en stemme inni hodet mitt som sa: « Nå er det nok Viggo, nå er det nok, slapp av». Da kastet jeg alt sammen. Jeg tillot meg rett og slett å gå litt berserk. Jeg følte jeg fryktelig dum, forteller Torgersen til P4. :D

Jeg skjønner ham så godt. Jeg vet nesten ikke om jeg skal grine eller le så jeg velger det siste.:grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er det bare meg, eller så dere også det tragisk/Komiske i dette??.. Regler er kanskje idiotiske, men dog.. Men jeg må innrømme jeg forstår Trond Viggo godt jeg.. Har full medlidenhet til denne mannen jeg.. disse "9/11 reglene har gått litt over alle støvleskaft.. Er nesen bedre og ta bilen og kjøre, selv om det tar lengre tid.. Og i alle fall jeg blir dødsliten:P

 

Oddvar

NAX111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det blitt framsatt forslag om å lempe litt på noen av disse tingene, og det er nok på høy tid. Da vil nok de fleste passasjerer se sikkerhetsreglene som mer fornuftige, så lemping av forbudet med å ha med seg flytende væske vil nok bli tatt i mot med glede. Er jo også rimelig mange taxfree-varer osv. med dyrbare dråper, som har måttet bli kastet pga. dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg skyter meg selv i foten her, med tanke på at jeg jobber på en flyplass (enn så lenge). men jeg synes at reglene begynner å bli litt i meste laget nå.

det har en tendes til å bli ett spill for galleriet nå. vi som jobber på en flyplass er jo terrorister til det motsatte er bevist. men det er bare min personlige mening.

 

og jeg syns det er rart at våres beste venner (les.byråkratene i brüssel) ikke har igangsatt full security kontroll når man f.eks skal ta toget. med tanke på at ett tog kan ta like mange passasjerer som en 744.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp kommentar: Jeg synes det er skrullete at man tillater passasjerer å ta med seg taxfree-varer' date=' samtidig som man fjerner neglefiler. En knust vinflaske er da et MYE farligere våpen enn en neglfil![/quote']

 

jeg kan si meg meget enig her. værtfall visst man skal fly longhaul. de røsker ifra deg negelfilen og gir deg bestikk i rustfritt stål ombord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...