Kristian Nafstad Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Vet ikke helt hvor denne skal plasseres. Er den plassert feil så bare flytt på den.. Har du bilde av ditt flyhjørne? Altså der du sitter og spiller Flight simulator .. Dra frem utstyret ditt og ta et bilde ... Skal fikse et bilde av mitt hjørne snart .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Aron Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 "Dra frem utstyret ditt og ta et bilde ..." øhhhhh...... er nok på feil forum ja ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 HAHAHA... DAGENS :grin: Har ikkje fotoapparatet her. Men eg har stort sett dykkebilete rundt meg her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 HAHA! Det der kan fort misforstås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tenker jeg lar utstyret mitt ligge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Prøv å vær litt seriøse folks... Dere skjønte godt hva han mente :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Her er et bilde av hvordan jeg hadde sett for meg å sette opp simmen. Bildet er fra FLG forrige helg. Etter myyyyye mikk med nettverk og oppsett, bestemte jeg meg alikevel for at det ikke var slik jeg ville ha det. Syns det var litt waste å bruke den nye PC'en på kun 1024x768 via projectoren. Hadde tent på denne løsningen i lang tid, så nå begynner jeg med blanke ark igjen. Mulig TH3G blir løsningen. Vel vel, flykroken som først tenkt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dra frem utstyret ditt og ta et bilde ...Hadde tent på denne løsningen i lang tid... Svært så mye griseprat det var i dag da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tommy: Asome! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Du er herved min gud, Tommy :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Den eksterne harddisken er til FS men det skal jeg fâ orden pâ i helgen ved â formatere vekk XP partisjonen min og bruke den til FS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du er herved min gud' date=' Tommy :grin: [/quote'] Hehe.. Det er ganske mange som kjører mye fetere oppsett en dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Ossent skjermkort kjører du Tommy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.