Tarjei Lundarvollen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg selger mitt nye (og så godt som ubrukte) 737NG MCP ifra Opencockpits. Panelet har desverre en liten "defekt", ved at det er en eller annen "koblingsfeil" slik at det venstre coursevinduet har litt krøll med utydelige tall. Selv course funksjonen virker, men tallene er litt "miksa" opp i vinduet (KUN det venstre course vinduet / displayet. Resten av tallene (inkludert det høyre course vinduet) fungerer fint). I utgangspunktet vil jeg sende det tilbake, men om noen vil kjøpe det for 2800,- så har dere sjansen. Jeg må isåfall ha raskt beskjed, ellers går det tilbake. Info / bilder osv kan dere se på www.opencockpits.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 2800? Får spørre deg etter lønningsdato da Tarjej som er den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Desverre, da er den nok sendt tilbake. Den sendes tilbake iløpet av noen dager dersom ingen melder sin interesse. Vil du ha den kan jeg holde den til den 1. i neste måned. Men jeg holder den ikke bare fordi noen muligens vil ha den, må nok desverre isåfall ha klart svar ganske kjapt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ok takk for tipset likevel da Tarjej. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Werner Hanssen 2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei så denne i dag har du sent det til bake hvis ikke send en mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Du har epost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.