Frode Skibrek Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som vil ha ett treff snart? Send forslag til utested via PM,så skal jeg og Tamachan prøve å planlegge litt :)Egon feks, som ikke har aldersgrense Påmelding sendes meg på PM. Vi velger å ikke ta betaling, da dette er noe som vil være med å føre fs-interesserte i trondheim og omegn sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 20 år? Jaja, sees en annen gang da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kommer om 5 år jeg da isåfall? Hva er vitsen med 20 års aldersgrense? Jeg mener 10 år er nok jeg da men... Er en del fra forumet i trøndelagsdisktriktet som enda ikke er 20... Men et slikt egon-treff eller lignende kunne vi vel ha diska opp igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvorfor i alle dager arangere FS treffet på en plass som har aldersgrense for inngang? Ta heller Peppes eller et lignende sted, slik at også de under 18/20 har muligheten til å delta på treffet. Husk på at denne hobbyen har mange brukere som ikke er fylt 18år, og derfor bør et treff legges til en plass der også de har mulighet til å delta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Slik som jeg gjorde forrige gang vi skulle ha et slikt treff, lag en poll med noen datoer.. Fredag eller lørdagskveld er vel det beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det hadde vært stilig;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Lørdag er vel det beste uansett. Synes jeg da.. Mange bor litt utenfor Trondheim og rekker det kanskje ikke på en skoledag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Foretrekker en fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Fredag, lørdag og søndag passer her=). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Sletvold Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 vis de er mange nok som er inntrisert i og møtes i tr heim så kan jeg ta meg noen ringer runder på peppes pizza og egon og forhøre meg om plasser og kansje evt rabat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er jo bare å reservere bord slik jeg gjorde sist vi hadde et slikt treff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Hei Alex. Ta å sjekk med Egon og Peppes, Dolly kan du glemme. De kom sist i test på tv2hjelper deg, mens peppes vant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Test om/med hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S H Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Test om/med hva? Hva tror du da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hm.. Kan ikke skjønne hvorfor en helt vanlig pizzaresturant skal "blokkes ut" pga. en test på TV? Tror du den testen gjelder bare dolly'ene i Trondheim ? Tror ikke det du.... Jeg synes vi burde ha en avstemmning på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Sorry, men Peppes er også billigere hvis man ser på kvalitet,og har flere resturanter og også flere gode tilbud til eventuelle matallergikere og dermed får flere muligheten til å kunne delta,fordi kjeden er mer kjent Check Mate Testen jeg nevnte ligger forresten her: http://www.artoftaste.no/servlet/side?section=9400000&item=13521 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Påmeldinger sendes meg via PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er det ikke litt dumt å melde seg på noe som man ikke vet om man kan delta på når dato og klokkeslett ikke er satt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er vel like greit å bestemme en dato så får de som ønsker komme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg er litt "uorginal" og stemmer for en kveld midt i uka, kanskje på en torsdag. Har ikke mye annet å stille opp med mot Forsvaret. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Sletvold Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hei synes at for dem som e inntrisert kan sende meg en pm pga at frode ikke har pc for tiaa han klarte og slette heile hardisken sinn. trenger og vit kor mange som inntrisert i og bli me på et treff i tr heim og jo fleir vi er jo bedre kan da lage en evt rabat på pizza evt egon dolly eller peppes mn de går også ant og ta noe som ikke er en kjede tenker for eks davinci på byåsen persjonlig synes jeg dem har bedre pizza en peppes så send pm til meg så kommer vi tilbake me en dato og klokke slett som passer for alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 det med et treff for fs engasjerte i tr.heimsomerådet er jo knall. da kan vi jo sitte å diskutere, få svar på diverse problemer uten å sitte hjemme og irritere seg over at ingen svarer på tråden du starta her i dette forumet. pluss at det er veldig sosialt, enda bedre er det jo om alle har samme interesse. sett opp en poll så alle kan bli enige om en dato så kommer hvertfall jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Alexander, jeg tror det er flere enn meg som hadde satt stor pris på om du leste igjennom innleggene dine for å rette opp skrivefeil før du postet de. For mitt vedkommende var det bare å gi opp etter 15 ord.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 hei synes at for dem som e inntrisert kan sende meg en pm pga at frode ikke har pc for tiaa han klarte og slette heile hardisken sinn. trenger og vit kor mange som inntrisert i og bli me på et treff i tr heim og jo fleir vi er jo bedre kan da lage en evt rabat på pizza evt egon dolly eller peppes mn de går også ant og ta noe som ikke er en kjede tenker for eks davinci på byåsen persjonlig synes jeg dem har bedre pizza en peppes så send pm til meg så kommer vi tilbake me en dato og klokke slett som passer for alle Nå vil jeg gjerne ha meg frabedt at du tar over mitt opplegg her Alex... Selv om pcen min er midlertidig ute av drift er dette noe jeg holder på med alene. Og treffet blir på Peppes på Solsiden. Dato ikke bestemt enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Sletvold Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Beklager evt skrive feil! Men Frode jeg ska vær ærlig!!! Jeg har ikke penger til og gå ut på peppes, hvor de fort blir 250-300kr. De var ikke meningen og ta over. De veit du! Jeg tenkte at de kunne bli noe treff fortere siden du ikke hadde pc! Men greit. Vis d blir peppes så må jeg bare beklage, men da kan jeg ikke komme! Btw finnes mye mindre pizza plasser som også er mye billigere. Mvh Tamachan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 davinci på byåsen Ikke å anbefale! Jeg kan FORT skaffe skikkeli rabatt på Palermo.. For og si det sånn. Jeg betaler aldri fullpris oppå der! Må bare snakke litt med brodern hvis Palermo hadde vert stedet men Ok, Peppes på Solsiden ekke verst det heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det trenger ikke bli så mye som 250,- så fram til at du ikke sitter å spiser en hel Pizza alene? To voksne mannfolk klarer fint å dele på en stor pizza fra Peppes, regner med du vil få ett godt måltid med drikke for ca. 150. Det er vel heller ikke noe krav om at man må kjøpe seg en pizza, kanskje ett hvitløksbrød til 30,- holder lenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dette ser jeg virkelig frem til, kan bli gøy med et FS treff ja bare vi får bestemt en dato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei, jeg kan nok ikke være med på dette, men minner om at Peppes pleier å ha en pizzabuffet som ikke koster allverden, dette er jo også lettere om man er en stor gruppe så alle kan ta det de vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 ca 100 kr for en pizzabuffet og 50 lapp for en stor brus = 150 kr. (Egon. Peppes osv) Det som er fordel hvis det er en stor gruppe, og alle bestiller pizzabuffet, er at man får pizzaen rett på bordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.