Gå til innhold

ønskes kjøpt: Canon objektiv


Frode Sveinungsen

Anbefalte innlegg

Har vært på foto.no og finn.no, men ikke ebay faktisk. Noen som har bra erfaringer derfra?

Jeg hører rykter om at fotoutstyr kjøpt hos Japan Foto ikke kan fikses på hos andre norske fotobutikker dersom disse er gråimportert eller.no. Noen som kan bekrefte dette? Eller er det trygt å handle fra dem, eller utstyr som er handlet derfra?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med å kjøpe ting fra usa eller kina gjennom ebay.

 

En kamerat av meg er Canon fan og kjøpte et 70-200 linse der for små penger.

Linsen var brukt 1 mnd og kvittering følte med. Han har tatt over 20 000 bilder med den nå og ingen problemer.

 

Det eneste bør gjøre ved å kjøpe på ebay er å betale med PayPal. Det er den sikreste måten å sende penger på etter min mening. Har brukt Paypal i snart 6 år uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om det merket der jeg, er det bra? Jeg har egentlig kun tenkt å kjøpe Canon objektiver, ikke andre merker som passer til Canon EOS.

Men, det er kanskje dumt å være for prinsippfast :)

Jeg har nå hvertfall lagt inn et bud på en Canon EF 24-70mm f/2.8L IS USM, hvis ikke det går i boks kan jeg jo vurdere det hvertfall.

Jeg finner ikke den Tokinan din andre steder på nettet, hva koster en slik ny?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...