Gå til innhold

Det peneste flyet?


Anbefalte innlegg

Det er jo helt klart at 757 og MD80-serien er fine fly [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

MEN hva med F16A Plus Fighting Falcon??? Det flyet er TOTALT strøket, men er jo ikke akkurat noe passasjerfly da... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hmmm..

Jeg synes de fleste Airliners i dag er kjedelige, men 757' en er pen...

Beech King Air er jo lekker også!

men penest er PBY 5B Catalina flybåt, og DC3 (klassikeren over alle klasikkere) Spitfire MkIX, Mustang, De Havilland Mosquito (wooden wonder), og så har jo Burt Rutan endel fine saker!!

Keep 'em flying...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boeing 737-600-700. Synest jeg er det grooveste av flytyper rett og slett.. det e bere sjønt... spesielt i SAS sine farger. Man begynnder nesten å felle en tåre når du ser den pene damen kommer taxende. [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens!

Jeg synes Boeing 707-serien er det flyet med de stiligste linjene. Lyden er heller ikke å trekke på nesen av. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Når det gjelder militær-fly, må vel MiG-25 være topp. Mach 3.2, titan-skrog (vel, store deler av det hvertfall) og 15 meter (!!!) flammer når afterburner'n smekkes inn..! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Av gode, gamle (vintage?) fly må jeg si at GeeBee er kul. Morsomme proporsjoner, og festlig størrelse.

Vel å merke er dette mine personlige meninger.

Ha en fortreffelig dag!!

Hilsen,

Kay-Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange liker 757 her...er fint det [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Men det beste er vel MD-11 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] og 767 [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 30-07-2001: Endret av: Snorre Hansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg synes 757 flyene er for tynne, ser ut som en wiener pølse! Det fineste flyet synes jeg er 777, når du ser den går inn for landing på LAX i UAL livery, tar den pusten fra deg! Ellers så er 747 fin!

JAV [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finns bara en... MD80-serien! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

MD80-serien är ett av dom snyggaste flygplanen som någonsin tillverkats.

I just love that tail! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Mvh,

Christian Johansson

SAS328

MD80

MD80- SAS old colors

MD81- SAS old colors

[ 18-11-2001: Endret av: Christian Johansson ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Hans Nikolai Førde:

Luftens Dronning er suveren på alle måter. Til tross for sin abnormale størrelse, har den linjer og former som kan ta pusten fra de fleste! Min favoritt er altså Boeing 747-400.

Enig! Å se denne sværingen rulle nedover banen i nesten 50 sek. før den løfter nesa og klatrer majestetisk opp i det blå, det tar pusten fra meg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...