Stig Sandnes Skrevet 25. juli 2001 Del Skrevet 25. juli 2001 Det er jo helt klart at 757 og MD80-serien er fine fly [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] MEN hva med F16A Plus Fighting Falcon??? Det flyet er TOTALT strøket, men er jo ikke akkurat noe passasjerfly da... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Eng Skrevet 28. juli 2001 Del Skrevet 28. juli 2001 Mine stemmer går til : B-767 og A340-600 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 28. juli 2001 Del Skrevet 28. juli 2001 Heisann Må vel nesten si BAe-146/RJ85. Dette er utrolig morsomme fly. Så en EWG som kom inn til EDDN (Nürnberg). Nydelig med spoileren i "ræva"! Flott fly! [ 29-07-2001: Endret av: Mathias Tangvall ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Rodahl Skrevet 28. juli 2001 Del Skrevet 28. juli 2001 Hmmm.. Jeg synes de fleste Airliners i dag er kjedelige, men 757' en er pen... Beech King Air er jo lekker også! men penest er PBY 5B Catalina flybåt, og DC3 (klassikeren over alle klasikkere) Spitfire MkIX, Mustang, De Havilland Mosquito (wooden wonder), og så har jo Burt Rutan endel fine saker!! Keep 'em flying... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. juli 2001 Del Skrevet 29. juli 2001 peneste fly er et av disse: Antonov 225 B757-200 BaE 146 Il-76 Candid-A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Bristol Skrevet 29. juli 2001 Del Skrevet 29. juli 2001 Få her som liker Mustang...uansett: det er nok det beste kombinert bombe/jageflyet fra WW2...forøvrig bygger jeg og fattern en i 2/3 skala, to-seter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. juli 2001 Del Skrevet 29. juli 2001 Boeing 737-600-700. Synest jeg er det grooveste av flytyper rett og slett.. det e bere sjønt... spesielt i SAS sine farger. Man begynnder nesten å felle en tåre når du ser den pene damen kommer taxende. [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Stiris Skrevet 29. juli 2001 Del Skrevet 29. juli 2001 Må bare slenge meg på bølgen av hvilke fly som er finest... På topp kommer jo somsagt så mange ganger før b757-200. Men har og sansen for airbus a320...Er noe med formen og helheten som jeg liker.... Og MD-11... mvh markus stiris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 29. juli 2001 Del Skrevet 29. juli 2001 Mig-29 Fulcrum og P-51D Mustang [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Heisann folkens! Jeg synes Boeing 707-serien er det flyet med de stiligste linjene. Lyden er heller ikke å trekke på nesen av. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Når det gjelder militær-fly, må vel MiG-25 være topp. Mach 3.2, titan-skrog (vel, store deler av det hvertfall) og 15 meter (!!!) flammer når afterburner'n smekkes inn..! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Av gode, gamle (vintage?) fly må jeg si at GeeBee er kul. Morsomme proporsjoner, og festlig størrelse. Vel å merke er dette mine personlige meninger. Ha en fortreffelig dag!! Hilsen, Kay-Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Ser mange liker 757 her...er fint det [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men det beste er vel MD-11 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] og 767 [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [ 30-07-2001: Endret av: Snorre Hansen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. juli 2001 Del Skrevet 31. juli 2001 757`en synes jeg ligner veldig mye på A320\\321! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Dischington Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Hercules er bare det kongeflyet! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] (min aller første smiley) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Kan ikke skjønne at så mange liker 757... Den er jo ikke no fin da! 737-700 og F-16, det er fly det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Jeg vet ikke med dere andre men Dash 8 er jo et sabla fint fly. Det synes ihvertfall jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 P-51D Mustang, selvfølgelig! Et annet pent fly, som ennå ikke er nevnt (?): Rockwell Commander Se bilde her Enda et bilde Litt spesielt fly, men jeg synes det er pent... Har faktisk vært med et par turer i denne flytypen. Fjellanger Widerøe har to stykker (LN-FAH og LN-FWA), har vært med i begge. Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Det flyet hadde jeg faktisk aldri sett før Thomas Berg. Faktisk et veldig flott fly. Litt spesielt som du nevnte. Nå har jeg sett det og [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Noen som har sett 737-900? Bilde? [ 18-11-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Berntsen Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 LS8 er bare nydelig. Dessuten er det det hotteste i Std. klassen for tida, og en drøm å fly.[ 18-11-2001: Endret av: Erik Berntsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hei, Jeg synes 757 flyene er for tynne, ser ut som en wiener pølse! Det fineste flyet synes jeg er 777, når du ser den går inn for landing på LAX i UAL livery, tar den pusten fra deg! Ellers så er 747 fin! JAV [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Synes 777 er et meget vakert fly. ellers liker jeg også BBJ'en, stilig med lamge vinglets. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 BBJ er vel egentlig bare en 737-700, er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Syns Dakota DC3 e et veldi fint fly. Motorlyden av to pratt & whitney motora e eneståande...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Johansson Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Det finns bara en... MD80-serien! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] MD80-serien är ett av dom snyggaste flygplanen som någonsin tillverkats. I just love that tail! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Mvh, Christian Johansson SAS328 MD80 MD80- SAS old colors MD81- SAS old colors [ 18-11-2001: Endret av: Christian Johansson ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Geir Saksvold: MD-80 serie!!!! Mener man ikke kan finne mere "stygg-pene" fly enn dette. Flott pil-form! GS Enig! Det fineste flyet er definitivt MD-80. Arbeidshesten bruker ett minutt mindre tid fra Oslo-Tromsø, enn det Boeing 737-400 gjør. Det er sant!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Eriksen Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Hans Nikolai Førde: Luftens Dronning er suveren på alle måter. Til tross for sin abnormale størrelse, har den linjer og former som kan ta pusten fra de fleste! Min favoritt er altså Boeing 747-400. Enig! Å se denne sværingen rulle nedover banen i nesten 50 sek. før den løfter nesa og klatrer majestetisk opp i det blå, det tar pusten fra meg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Ilyushin 96 eller Airbus A300 er de kuleste flyene.. de er så fine... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Ilyushin Il96 er det kuleste flyet, se bilde HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomkrist Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Vet ikke hvorfor men jeg blir tiltrukket av DC10. Synes det er ett elegant fly. Men de flyene jeg har hentet ned til fs2002 har ikke vært gode nok og jeg savner ett skikkelig panel til det flyet. T.K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Dischington Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 TomKrist Hvis du vil bruke litt penger, så skal det komme en payware versjon av dc 10.Men det er jo payware da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Kna man laste ned Ilyushin på FS2002 også, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.