Frode Skibrek Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Finn forskjellen på disse to tilsynelatende like bildene. Det er KUN 1 forskjell bortsett fra vinkel osv. De fleste bør klare å ta den kjapt, hvis ikke legger jeg ut løsningen på Tirsdag 04 september, som tilfeldigvis også er min 26 burdag :grin: Men OBS !! Her må man bruke øynene godt :grin: Beacon-lys er feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 At beacon lyset er på på det første bilde og av på det andre. Riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 beaconlyset under flyet og landingslyset på venstre vinge :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvorti kom strobelys under flyet? Så vidt jeg vet er det de hvite lysene så blinker på vingen. Det er beacon lyset som er under flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er flere skyer på det en bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Da var det beaconlyset jeg mente da :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Im good :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Andersen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 for en dum post Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Erik Johnsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 for en dum post helt enig! bildene er jo ikke de samme en gang! skal du ha et bilde hvor man skal finne forskjelden bør motivet være det samme, så photoshoppe feilene... Ment som konstruktiv kritikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Landing lights er på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.