Pål Næss Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vi er jo mange Isak-fans her på forumet, og i forbindelse med at jeg lette etter noe annet, fant jeg plutselig denne: 15.08.2007 Flygeleder Idar Lenard Isaksen, Oslo, er tildelt Kongens Fortjenstmedalje. Sent, men godt: Hipp Hipp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ojoj Gratulerer Hip hipp...hurraaaaaa^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 For hva da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 For å være en rå flyleder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Slenger meg på gratulasjons-gjengen her :grin: Norges første flyveleder med Kongens fortjenestemedalje,etter det jeg vet. Hipp Hipp Hurra. Lenge Leve Kong Olav :grin: Skulle stå Harald, men skrev feil.... Litt historikk fra min side:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 For hva da? Fortjenstmedaljen i sølv får man gjerne hvis man har jobbet på samme sted i 40-45 år, og arbeidsgiver nominerer/innstiller en. Norges første flyveleder med Kongens fortjenestemedalje,etter det jeg vet. Det utdeles en del fortjenstmedaljer pr. uke, så han er nok ikke den første flygelederen som får en. Men like velfortjent for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.