Gå til innhold

From Seating to V1


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Hei.

 

Jeg har redigert en liten snutt som tar med seg litt av det som skjer fra Entring av Cocpit til Gears Up. ( bilder fra HGS også)Flighten er fra Engm til Enva med en NG 800. Capt er R.M som har Norges råeste sertifikat, 2p er R.L. Det er redigert litt pga det er ikke alt som kan bringes offentlig, men har tatt med det meste. Dette er en film for dere som er intr.....Ha en flott kveld.

Her er filmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Jeg har masse slike filmer, som jeg skal prøve og legge ut etterhvert. Har en som er meget intrs, var med på en CAT III autoland på 01R i flott vær etc.Får se hva vi klarer. Cheers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det er Rolf Liland 2p og Rolf Meum Capt.

 

Jeg skal prøve og få ut en i morgen.

 

Ps. Når jeg sitter i Capt seat, spørr jeg Rolf om vi skal bytte plass, ja sier ham.....det var noe dritt tenkte jeg da...hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det skal gå et program sødag i fra Sola, noen som vet hvilken kanal? Rolf var og la lyd her om dagen? ser ikke noe om dette på vg sine sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad
Fantastisk levert Geir. Ser virkelig fram til flere filmer ifra denne karen i tiden framover.

 

Skål!

 

Jeg har lenge jobbet med en cocpit film' date=' litt mere seriøst en det surret som jeg har laget tidligere, som omfatter det og fly i dårlig vær, så gleder meg til denne blir ferdig, har noen flighter igjenn for og kunne ferdig stille.

 

Men den ser ut til og bli grei, man lærer seg etterhvert, både med lyd, IR og stabilisatorer på cam......

 

Men her er part 2. Dette er utdrag fra samme flight til Enva, mye sorte scener her, men man kan høre litt F16 som dukker opp fra Ørlandet og dette får RM til og fortelle om en liten historie hvor han tokk 27 Cont rolls og trengte 10 andre veien for og rette opp...filmen ender opp med gate på ENVA.

 

Mulig jeg kommer tilbake med mere litt senere i uka.

 

Filmen finner du Her

 

Ser det er en skrive feil i teksten, men gidder ikke rette dette nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir,

Takk for filmen det var int. å se. Kommer godt frem at dere hadde dette planlagt. To spørsmål som dukket opp for meg:

 

Han snakket om miljømerket SAS/BRA fly, norskt flagg på nesehjulet, kan du utdype det litt mer?

 

Han nevnte dette med at simmen stallet på 170 knots, mente han FS? har han tatt seg turen i FS sim?

 

Toril

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad
Geir' date='

Takk for filmen det var int. å se. Kommer godt frem at dere hadde dette planlagt. To spørsmål som dukket opp for meg:

 

Han snakket om miljømerket SAS/BRA fly, norskt flagg på nesehjulet, kan du utdype det litt mer?

 

Han nevnte dette med at simmen stallet på 170 knots, mente han FS? har han tatt seg turen i FS sim?

 

Toril [/quote']

 

Hei Toril.

 

Ja han har flydd FS med PMDG og LevelD. Han ble ganske imponert egentlg. Vi har sitti i mange timer med Diverse Combat Sims og jakta på hverandre, og han har jo flydd det meste denne karen, og det merker du også, når han lurer deg inn i den ene stallen etter den andre...he he...det med merket husker jeg ikke, men jeg skal spørre i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...