Gå til innhold

Controller 1 CPT 19 August


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

c1_cpt_teaser3.jpg

 

Håper de fleste har muligheten til å komme å fly denne kvelden og håper alle som bidro siste også kommer å flyr denne kvelden.

 

Denne gangen får jeg håpe vi klarer 25 bevegelser fordelt på 2 timer.

 

Alle er velkomne, både VFR, IFR, MIL og HELIKOPTERS

 

Jeg oppfordrer alle VA til å ta turen denne dagen, ingen ting er mer morro en gruppe flight...

 

Tusen takk til alle som kommer å bidrar med en flygning eller 2

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Og da er det sånn at dersom man vil hjelpe skikkelig til starter man oppfra et eller annet sted og flyr inn på Gardermoen rett etter at CPT'en har startet, også en kjapp turnover før man flyr ut til en destinasjon ikke langt vekk, f.eks. Værnes, før man legger turen tilbake til Gardermoen. Da hjelper man til med tre flybevegelser!

 

Jeg skal gjøre det jeg kan for å stille, med sprekkeferdig schedule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+ fly mulig 1 eller flere turer, da er vi laangt på vei.

 

 

Til de som lovet forrige gang, nå er det på tide å stille opp hehe kremt..

 

Neida.. men tanken var jo god..

 

Så håper jeg VA SAS Norge , VA Rotorhead, VA SAS, VNAS og VA Widerøe stiller med sine ruter.

 

Ops.. Glemte VA NATO og VA RNOAF

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg organisert ting for kvelden (eller for meg; natten og tidlig morgen). Har lagt inn 3 bookinger, ENBO-ENGM, ENVA-ENGM og ENGM-EFHK (CPT i Finland også). Kommer inn fra Bodø omentrent samtidig som CPT-en starter. Denne gangen er det heller ingen foreldre som kan forstyrre, så nå får du faktisk 3 bevegelser fra meg (som var planen sist)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut til jeg mâ melde avslag hvis ikke jeg fâr til â installere FSInn (forbannede (FSCOPILOT.dll hindrer installeren siden den tror den er der)innen 18 i morra men kommer jeg blir det flygning mellom Torp eller Fagernes til Gardermoen.

 

Kjør en register cleaner av et eller annet slag. Siden maskinen tror den er der, er den garantert ført opp et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...