Gå til innhold

Oppdatering av forumet


Tom Arild Hansen

Anbefalte innlegg

Det røde tallet har jeg fjernet med vilje siden det fører til unødvendige (mener jeg) spørringer i databasen.

 

Jeg la det til når vi ikke hadde utheving av nye emner, men når vi nå har fått denne uthevingen tilbake igjen mener jeg det er unødvendig å kjøre en ekstra spørring for at du skal vite om det er ett eller fem nye svar i emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også numrene, men når vi får slengt i trynet at de er unødvendige, får vi bare klare oss uten, da.

 

Mangler bare at plassen i profilen der man kunne legge inn opplysninger om hva slags kamerautstyr eller hva slags pc man brukte, blir borte.

 

Oops, den var visst allerede borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det forskjell på uthveing..

 

Lyse grått og mørke grått??

Fordi de ikke-uthevede postene også har to forskjellige toner? Det gjør det mye lettere å følge raden bort til antall poster/visninger og hvem som har skrevet det siste innlegget.

 

Mangler bare at plassen i profilen der man kunne legge inn opplysninger om hva slags kamerautstyr eller hva slags pc man brukte, blir borte.

Var det en sånn plass? Det kan jeg ikke huske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Layouten på bilde-forumene var helt forferdelig. Det kommer jeg til å bruke utrolig lang tid på å tilvenne meg.

Om man vil se bildene i større format enn den bittelille boksen må en trykke på selve bildet, noe som er tungvint nok i seg selv. Men så åpnes jo det nye vinduet i en idiotisk størrelse, slik at jeg må maximize det for hver gang jeg vil se et nytt bilde.

Er det bare hos meg det er slik? Bruker Opera.

 

Likte uansett veldig godt at man nå kan fjerne den unødvendige raden til høyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å vera negativ, men det nye bilde og screenshotforuma var håplaust tungvinte. Det at ein må klikke på kvart bilete ein må sjå i storformat er tungvint i seg sjølve. Og når kvaliteten på dei små bileta vert så dårleg så er et jo umogleg å sjå kva bilete som faktisk er verdt å ha i storformat, og deet er såvidt eg kan sjå, vrient å få skrive ein historie til bileta, som det går ann å lese med ein viss samanheng når du blar ifrå bilete til bilete.

 

Stygt redd for at dette vil gå ut over antalet screenshots\\bilete som vert posta her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å vera negativ, men det nye bilde og screenshotforuma var håplaust tungvinte

 

Etter en del forsøk så må jeg si meg skammelig enig. Ideen er godt og hadde vi hatt 800z600 så hadde det vært litt bedre hvis man slapp dette ekstra vindu.

 

Komprimering er heller ikke særlig bra.

 

PS.

 

Hvordan ser man hvilken kommentarer som er nye i screenshots forumet til hvilke bilder???

 

Sabla rart he he

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å vera negativ' date=' men det nye bilde og screenshotforuma var håplaust tungvinte [/quote']

 

Etter en del forsøk så må jeg si meg skammelig enig. Ideen er godt og hadde vi hatt 800z600 så hadde det vært litt bedre hvis man slapp dette ekstra vindu.

 

Komprimering er heller ikke særlig bra.

 

PS.

 

Hvordan ser man hvilken kommentarer som er nye i screenshots forumet til hvilke bilder???

 

Sabla rart he he

 

 

 

Hvis du ser på det lille kamera så er det grått hvis det ikke er nye innlegg, er den gul så er det nye innlegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler bare at plassen i profilen der man kunne legge inn opplysninger om hva slags kamerautstyr eller hva slags pc man brukte' date=' blir borte. [/quote']

Var det en sånn plass? Det kan jeg ikke huske..

 

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde en plass der jeg hadde skrevet ned kameraene og objektivene mine. Jeg er ganske sikker på at jeg så at mange hadde tilsvarende om PCene sine og tilbehør. Jeg er nokså sikker på at jeg ikke blander med en annen site. Så noe er borte, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...