Gå til innhold

Rygge Airshow- Countdown


Sten Arne Bryde

Anbefalte innlegg

Fantastisk show!

Brukte en del tid på å faktisk finne dere fra OFKL, og når jeg først gjorde det, var det fult av folk som sto der å så på at Rune demonstrerte cockpiten sin.

Når det gjelder dirigeringen av biler ut fra jordene igjen, må jeg si meg enig med dem som sier lite pene ting om den. Det tok en evighet å komme ut fra jordet og bort til E6.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad
Ja vel Geir' date=' Jeg har vært i Canada ganske lenge jeg nå, Har ikke hvært oppdatert så mye i Norge. Men er det riktig at Rolf Meum fløy litt acro med en 737? I så fall ville det vært veldig spennende å se flyklippet

Rune

 

[/quote']

 

Hei rune, det var hyggelige og se deg igjenn her inne. Det var nokk ikke akro, men det var ganske rått, sitter med masse tape...skal fike det for deg.me snakkas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som fløy B737 på Rygge var Jostein Eriksen. (hvertfall på lørdag) Han har fløyet A26 Invader'en til Scandinavian Historic Flight på mange stevner på midten/slutten av -90 tallet og også seinere enn det. Mulig han flyr innimellom enda.

 

Mulig det har vært oppe før her, men er det forresten noen som vet hvorfor Spitfiren ikke var på Rygge?

 

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...