Gå til innhold

Småflyulykke Svolvær


Lars Aron

Anbefalte innlegg

Joda, men tror ikke at det de tenkte som alternativer var "Hmm, skal jeg knuse flyet og kammeraten min, ødelegge hele turen og få en bot på 13000, eller ta go-around? ;) Ting skjer veldig fort, men det er mulig han bevisst tok en unødvedig sjanse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig etterpåklok nå kanskje? Selvfølgelig tar de en go-around om de mener det er det beste... det er jo ingen av de som VIL havne i en ulykke (håper jeg)...

 

Ved å ta flytimer og teori får man PPL-A, men man LÆRER ikke å fly før man er "ferdig" med utdanningen og begynner å driter seg ut :)

 

[Dette var kun mine subjektive meninger]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men kanskje Politiet burde sitte pent på foreleggsblokka si til den rette instans har slått fast "hva og hvorfor"?

 

Det har fint lite for seg å ha en havarikommisjon, om Politiet allikevel kommer til å føre sin egen etterforskning parallellt med kommisjonen sin, og dømme vedkommende før kommisjonen har kommet med sin rapport?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...