Gå til innhold

Trenger FS2000 scenery designers til beta testing


Arnt Helge Håland

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg holder på å lage et helt nytt scenery installasjonsprogram til FS2000. Dette programmet er baser på en setup fil (Scenery Install File, SIF file) laget av scenery designerene. SIF fila innerholder all den informasjon som trengs for å installere et scenery på et hvilket som helst system.

Jeg har to mål:

1. Lage et scenery installasjonsprogram som er så enkelt å bruke at enhver kan bruke det

2. Gjør dette programmet til et standard program brukt av både simmere og designere

Jeg ønsker at noen FS2000 scenery designere skal bli en del av et team som skal teste, utvikle og publisere dette freeware programmet. Hvis anser deg selv som en middelmådig til proff scenery designer og ønsker å være med på dette så send meg en e-mail. Da vil jeg sende deg mer detaljert informasjon om prosjektet og fortelle hvordan du kan hjelpe.

Med vennlig hilsen

Arnt Helge Håland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...