Gå til innhold

"Småfly-cockpit" selges


Anbefalte innlegg

Kom over en annonse i en lokalavis i dag og siden fyren ikke har internett tilbød jeg å legge ut litt info her... (har ikke råd til denne selv enda :crazy:).

Nesten komplett "Cessna/Piper"-cockpit med instrumenter fra Goflight og Simkits med yoke og pedaler selges. Det eneste som mangler er et kontrollerkort. Alt er bygget inn en "kasse" formet som en cockpit. Jeg skal prøve å få tak i bilder av denne etterhvert. Selges til halv pris av hva bare instrumentene koster, dvs. ca. 7-9000.

Fyren heter Ivar Wangen, bor på Andøya og har telefonnr 41427156 om noen skulle være interessert. Om jeg kommer meg utover i løpet av en uke eller to skal jeg få mer info og bilder selvsagt. Kanskje det er noen her som bor nærmere og som kan avlegge han et besøk på Stave?

Finnes det virkelig folk som driver med flysimulator og til og med bygger cockpit og som ikke har internett og ikke er med i "klanen" vår.. *undrer* ? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes. skal jobbe på andenes i helga skjønner dere. så jeg skal innom, spørsmålet er bare om jeg drar der i fra med en hærlighet i bagasjeromet. Pengene er klar, og er det så bra som han sier så spørs det...

 

Men kameraet er pakket med det også.. Så bilder skal det nok bli kan dere skjønne! :D

 

 

Rydde plass samt å få lov hos madammen komemr såklart i siste rekke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å kika på herligheten.. Og jeg er nå den stolte eier av sakene..

 

Men har tatt bilder som dere skal få se.

Den er laget med skikkelig metal plater. Valset ut til en symetrisk form. minner veldig om the real thing.

Der er sånn padding på overkanten som han har laget fra scratch. Skruene er plassert med nydelig avstand. Den er lett, og ikke større en at man kan sette den unna når den ikke er i bruk.

Instrumenter er, Air spead ind., Vertical speed indicator, høydemåler, fuelmåler, Com radio + transponder, sånn hedaing sak.

Mange brytere merket med navn, disse er dummy, men jeg skal fikse det så jeg får de i drift!

til og med skruene er lakert.

 

DSC_0369.jpg

DSC_0370.jpg

DSC_0373.jpg

DSC_0371.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å kika på herligheten.. Og jeg er nå den stolte eier av sakene..

 

 

 

DSC_0369.jpg

DSC_0370.jpg

DSC_0373.jpg

DSC_0371.jpg

 

Gratulerer med ett nydelig utført arbeid som det står respekt av. Til og med tenningsnøkkel er på plass. Ser også at du har fått med ekte "self-made" throttle-quadrant. Slik liker jeg å se selv om jeg for tiden benytter CH-throttle som jeg ikke er helt fornøyd med men som kan modifiseres og forbedres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...