Gå til innhold

[Off topic] men vidrig Djuice reklame......


Andreas Eriksson

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig med deg Andreas. Slike annonser er noe få liker. Nå har jeg mulighet til å stenge ute annonser, men i dette tilfellet ville jeg ikke det.

  • Telenor (som eier djuice) er vel de eneste som bruker disse sidene til kampanjer
  • Denne annonsen vises kun 3-5 ganger til hver av dere
  • Slik markedet for annonser på internett er i dag har jeg rett og slett ikke råd å gi slipp på de kronene en slik annonse gir
Som dere skjønner er dette ikke noe enkelt valg, men jeg vil forsøke å holde slike annonser unna FlightSim.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidigare skrivet...detta har inte med FS.no å gøra.

Detta er kritik mot de som gør så otroligt dåliga reklamer att man måste till med så drastiska steg att smeta ner skjermen med pop-up vindur. Om man inte klarar av att ge ett budskap med vanlig reklam så ær inte pop-up`s den rætta vægen, men det kanske er en del som syns det er herligt med en massa vindur som øppnas.

Besøker du sedan VG eller Dagbladet så har du snart hela maskinen full med internet explorer vindur.

Till slut... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] jag bara ventilerar mina åsikter...det er vell lov med det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vel ikke sett reklamen jeg nærmest ble overfalt av når jeg besøkte en game site på nettet:

Skjermen fylles opp av noe som ligner tykke lodrette streker, hvorpå med ett soldater rapellerer (firer seg ned) disse strekene som altså er tau... over hele skjermen! Og man får beskjed om å joine US army eller hva det nå var, fordi det er så kult.. og denne reklamen gikk kontinuerlig! Jeg ble så forbannet at jeg aldri skal besøke den siten igjen, og nå husker jeg ikke urlen.

Det med VG stemmer godt, man kan ikke lengre lese nyhetsartikler uten å sitte med følelsen av at annonsøren gjør hva de kan for å hjernevaske deg med disse utrolig irriterende Flash annonsene -midt i- artiklene.

Alt med måte pleide man å si, hvor ble det av de som sa det? Det er ikke lengre reklame, men ren terror. Min utagering har ingengting med reklame på Flightsim.no å gjøre da jeg hittil ikke har sett noe slikt her, men annonsering på internet generelt. Jeg vet utmerket godt at annonseringsmarkedet er på et bunn-nivå, men altså.. SUKK.

Uansett fall, Flightsim.no rocker! (får jeg gratis

t-shirt og kopp nå? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] )

Mvh

Håvard

[ 13-06-2001: Endret av: Håvard Lund ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...