aleksander rødland Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei, jeg vet ikke om det er lenge siden de forsvant, men før så var det mange charts for norske flyplasser på filbiblioteket til flightsim.no men jeg kan ikke finne de nå og trenger de til et foredrag jeg skal holde i morgen. Noen som vet hvor jeg kan finne de eventuelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 AIP Norge finner du her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Takker og bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brynildsen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 AIP Norge finner du her. Leter og leter, men hvor får jeg fram kartene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 mer nøyaktig link... aip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvis du ikke får opp noe må du mest sannsynelig slå av brannmuren et lite øyeblikk. Jeg må slå av Norton hver gang jeg skal inn dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brynildsen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Takk Martin og Per-Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvis du ikke får opp noe må du mest sannsynelig slå av brannmuren et lite øyeblikk. Jeg må slå av Norton hver gang jeg skal inn dit. Jeg må også bruke Internett Explorer (ikke Opera eller FireFox) hvis jeg skal inn på Enroute delen, for å f.eks. se Enroute kartene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Egil Ursin Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 fungerer fint i min Opera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 For ikke å snakke om i min Firefox :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Fungerer fint på den bærbare med explorer og Avast antivirus, men ikke på den stasjonære med Firefox og Norton. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det var etter litt undersøkelse ikke nettleseren som var problemet, men det at pdf dokumentet ikke ble åpnet i nettleseren (den åpnet bare PDF filen i adobe reader). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.