Tore Rasch-Olsen Skrevet 7. juni 2001 Del Skrevet 7. juni 2001 Søndag den 10. juni skal det være et flyshow på Notodden flyplass. P 52 Mustang, F-16 og Vampire er noen av flyene som kommer. Men hvordan kommer man seg dit uten bil?? Fra Oslo... Går det noen buss dit eller no?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Iversen Skrevet 7. juni 2001 Del Skrevet 7. juni 2001 Ta TimEkspressen fra Galleri Oslo, går fra samme plass som Flybussen. Går til Notodden via Drammen og Kongsberg. Er ikke sikker på hvor ofte den går på søndag, men det er minst en gang i timen, antageligvis 2. Se http://www.timekspressen.no." TARGET=_blank>www.timekspressen.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 7. juni 2001 Del Skrevet 7. juni 2001 Jeg har jo selfølgelig Konfirmajon den dagen! [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Rasch-Olsen Skrevet 8. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2001 Hey. Har sjekket ut dette selv, og det går buss til Notodden fra bussterminalen i Oslo ti over halv hver time. Synd med den konfirmasjonen....... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Steen Skrevet 8. juni 2001 Del Skrevet 8. juni 2001 Noen som vet om den stopper i nærheten av flyplassen da ? Er lite kjent i traktene der.. Tror jeg skal ta bussen fra Oslo på søndag.. Håper været blir bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Rasch-Olsen Skrevet 8. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2001 Aner ikke hvor bussen stopper. Jeg tar leiebil jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 8. juni 2001 Del Skrevet 8. juni 2001 timeekspressen går vel kun til notodden, og stopper da på notodden torg, det er 3-4 km å gå til flyplassen (dere skal nedover ifra torget, flyplassen ligger i vestenden av det vannet dere ser i sør). Tar dere derimot haukeliekspressen så stopper den også på notodden torg, men går så videre og kjører bare noen få hundre meter ifra flyplassen, sier dere til sjåføren at han skal stoppe nærmest mulig flyplassen så ordner dem det. Vennlig hilsen Tarjei Lundarvollen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Torbjørnsen Skrevet 8. juni 2001 Del Skrevet 8. juni 2001 Heisann Har nettopp fått høre at vi på Notodden får et gledelig besøk av en USAF B2 Spirit som vender hjem etter en øvelse i Tyskland. Den vil trolig gjøre en lowpass før den vender snuten hjem mot Tinker AFB i Oklahoma. Dette er første gang B2 offisielt er i Skandinavia. KnutT - After V1, we'll take the emergency into the air - you call "positive climb" and I ask for the gear up. We'll climb away at V2 +15. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Kaareng Skrevet 8. juni 2001 Del Skrevet 8. juni 2001 Det stemmer faktisk Knut. Ifølge AvWeb (avweb.com): quote: The B-2 Spirit Stealth Bomber is scheduled to make its first Scandinavian appearance at ENNO in Norway on Sunday 06/10/01. The bomber which was used in Bosnia in 1998 is now back in Europe for a NATO excercise. Before it heads home, the B-2 will probably overfly an airport in Denmark, although this is not yet confirmed. Jeg kommer med kamera i allefall! Martin [ 08-06-2001: Endret av: Martin Kaareng ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Vika Skrevet 8. juni 2001 Del Skrevet 8. juni 2001 quote: Opprinnelig postet av Knut Torbjørnsen: Har nettopp fått høre at vi på Notodden får et gledelig besøk av en USAF B2 Spirit Har hørt rykter om dette selv, men har ikke turt å si noe. Dette var en gledelig overaskelse. Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Steen Skrevet 9. juni 2001 Del Skrevet 9. juni 2001 Jeg skal også ta med kamera det. Ta massevis av bilder. Og få de lagt ut på airpics.com iløpet av morgen kveld muligens.. Og kanskje en skikkelig airshow-rapport. Skal også på show neste helg, da i Hamburg. Det skal også bli behørig dekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Var det noen som så B-2? Jeg stakk rett etter at F-16 hadde gått. Og da ga jeg opp og kikke etter B-2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 10. juni 2001 Premium Medlem Del Skrevet 10. juni 2001 INGEN B-2! Lokkemat lagt ut, men av hvem? Var der til stevnet var slutt. Etter F-16 var det Hawker Hunter, Harvard og P-51 Mustang. Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Myhre Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Hei Er det noen som har noe info om tid, program etc for dette stevnet. Mvh Mikkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Det eneste jeg vet er at stevnet foregår i dette øyeblikk.... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 11. juni 2001 Premium Medlem Del Skrevet 11. juni 2001 B2 var en elendig spøk.....ryktebørsen gikk, men etter å ha sjekket med FKS før stevnet, så kunne det avkreftes til stevneledelse og speaker........det ble kommentert på pilot-briefingen...stol aldrig på Internet! Ser gjerne at M. Kaareng legger opp linken fra AVWEB......jeg fant i alle fall ingen ting om dette ;-), men inrømmer gjerne at jeg gikk på limpinnen, med en viss skepsis......... Hvis den angivelige quoten fra AVWEB eksisterer, så er alle unskyldt, hvis ikke....hold denne typer spøk til 1. april,pls! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Jeg var der, tok masse bilder, har ikke sendt inn alle enda, men de beste erhttp://www.airpics.com/search.php?string=Rune+Valestrand&si=0&count=10&st=1" TARGET=_blank>her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Rasch-Olsen Skrevet 11. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2001 Noen som tok bilder med digitalkamera?? Kan du legge dem ut her??? Den B-2 spøken var en dårlig spøk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.