Gå til innhold

Noen som har lyst til og bli med og være 2P?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal opp og fly litt en dag på simmene til SAS FA, når jeg får tid noen her som har lyst til og bli med? Greit om du kan litt om AOM til SAS event....slik at vi ikke surrer for mye....så om du nettopp har begynt med sim, eller er en håpfull kar som har lyst så hiv deg på....jeg regner med at det er flere en to som har lyst...dette er jo litt morro da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Geir! :)

 

Det hørtes jo kjempegøy ut!

Jeg blir gjerne med om du ønsker det!

Hadde vært morsomt å møte flere fra forumet her også' date=' siden jeg bare har møtt noen få. [/quote']

Det og møte deg som er en av de råeste super kvervulanten hadde jo bare hvert råttt........vi fpr se...men intresangt Alex.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, man kan jo lure på hva for en raring jeg er ;)

Jeg er mye tøffere bak skjermen enn i virkeligheten da, det skal jeg innrømme! Men jeg har i hvertfall baller til å innrømme det også ;)

Jeg gleder meg i hvertfall til FLG07, det blir interessant å se ansiktene til de fleste her inne!

Alt blir mye mer annerledes straks man faktisk har møtt noen av de her inne.

Så det hadde vært gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...