Joachim Skjønberg Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei. Jeg satt og tenkte av kjedsomhet på å kanskje så smått ta opp igjen noe jeg kunne ganske mye om. Dessverre har jeg glemt veldig mye om det. Hva er nytt innenfor fs, vatsim og atc? Jeg tror jeg har fått vrc til å funke, endelig, hva nytt trenger jeg å vite? Jeg synes jeg hørte noe om Tombo 7C dep? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Velkommen tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 enden må være nær. Kanskje jeg er ruset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er helt nye SID/STARS i nesten hele Norge.. VRC er ett konge program å lett å bruke.. Ikke så mye nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ny AIP? Det låter som stress. Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kanskje jeg er ruset. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Gardermoen SID/STAR Update: http://www.ippc.no/ippc/display_pdf_or_url_servlet?origfilename=EN_Sup_2007_004_en.pdf SID/STAR AIP http://www.ippc.no/norway_aip/150307/main.html VACCSCA-Teamspeak server ts.vaccsca.org Pof fil verson 1.57 http://www.vaccsca.org/uploads/scan1.57.pof Noe mer du lurer på? Send en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei. Jeg satt og tenkte av kjedsomhet på å kanskje så smått ta opp igjen noe jeg kunne ganske mye om. Dessverre har jeg glemt veldig mye om det. Hva er nytt innenfor fs, vatsim og atc? Jeg tror jeg har fått vrc til å funke, endelig, hva nytt trenger jeg å vite? Jeg synes jeg hørte noe om Tombo 7C dep? Masse nytt, som sagt mange nye fly, nye systemer og nye fjes blant oss gutta. Men likevel alt det samme gamle da.. Du da.. Ny maskin enda eller sliter du men samme gamle raklet enda.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 KJøpte seg jo gitar istedenfor... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Fender Jazzmaster, Fender Cyberdeluxe og Roland GT-8 pluss, pluss. Sier ikke mer haha. IPPC funker ikke her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Siden du ikke er Aktivt medlem i VACCSCA lenrge må du kontakte training department og evt. gå gjennom nødvendig oppfriskning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 IPPC funker ikke her Har du Norton Internet Security Joachim? Hvis ja, ta prøv å ta bort "Blokker annonser på dette området" når du går inn i IPPC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har du Norton, ta vekk hele greia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har du Norton' date=' ta vekk hele greia... [/quote'] :oWhooa Så det er derfor jeg ikke får det opp på hjemme pc'n min. På den portable derimot funker det som bare juling.(har avast på den). Takk for denne opplysningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg bruker Kaspersky som anti-virus. Den synes jeg er velig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jepp, får ta en oppfrisking snart. Og så er det på tide å øke rankingen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.