Per-kristian Jensen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Heisann! Da har jeg blitt visiting controller i USA og vurderer nå videre å overføre fult til USA men men. Tok noen bilder i dag fra La Guardia Delivery og ellers oversikt over NY: Ground på JFK Veldig greit med bare en sid... (DP kart LGA1) To fly som skal ut fra La Guardia. Begge blir klart på La Guardia 1 depature vector to Biggy then as filled... Oversikt over New York JFK litt senere på kvelden Og slik ser det ut på Servinfo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Gratulerer PKJ, og lykke til i USA, fremfor å slite med TD i VACCSCA vurderer flere og flere å bytte til andre VACCs. Så hvorfor ikke? Da får du nye opplevelser, nytt grunnlag for læring og nye ideer som man kan dra nytt av som ATC. Samt mer trafikk noe Norge i dag sliter med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Så hvorfor ikke? Da får du nye opplevelser' date=' nytt grunnlag for læring og nye ideer som man kan dra nytt av som ATC. Samt mer trafikk noe Norge i dag sliter med. [/quote'] Ja hjelper sikkert veldig på trafikken i Norge at flere og flere velger å dra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Svendsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Gratulerer PKJ' date=' og lykke til i USA, fremfor å slite med TD i VACCSCA vurderer flere og flere å bytte til andre VACCs. Så hvorfor ikke? Da får du nye opplevelser, nytt grunnlag for læring og nye ideer som man kan dra nytt av som ATC. Samt mer trafikk noe Norge i dag sliter med. [/quote'] Ja da er det vel bare å følge etter da når allt her er bare dritt? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Yess, høres ut som en bra løsning Tom.. Stikk av fra problemene.. Generelt et bra motto å leve etter det.. I mellomtiden så fortsetter vi andre med å holde vatsim Norge igang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Da har jeg netopp fått Philadelphia delivery så da blir jeg værenes der litt:P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg får snart Newark delivery:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei og hopp, hilsen fra JFK_DEL! Lite å gjøre, nei aaaldri.. Oh my god.. 6h 55min online som JFK_DEL...... Holy shit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 ...og snart flykter pilotene til Norge. Too..Too..Toog du'an.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 ...og snart flykter pilotene til Norge. :grin: Utrolig bra! Tror (eller vet!) vi sliter nok her i Norge og Skandinavia om alle flygelederne også skal til USA. Hva kan gjøres for å snu trenden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Gi flyvelederne og pilotene lønn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Synes det er greit å være visiting kontroller i et annet land, men jeg hadde aldri forlatt Scandinavia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.