Gå til innhold

Virtuelle selskaper


Daniel Johnsen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Takk får svarene!:)

 

ja, Vbraa er ikke helt i mitt søkelys siden jeg allerede er medlem der og sitter som ruteansvarlig, grunnen til at jeg leter etter et nytt VA er at jeg har lyst og fly andre flytyper en bare 737. jeg har ikke tenkt og slutte i vbraa men har som sakt lyst på flere valg når det gjelder flytyper. skal sjekke litt rundt på linkene og se om jeg finner noe som jeg liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takk får svarene!:)

 

ja, Vbraa er ikke helt i mitt søkelys siden jeg allerede er medlem der og sitter som ruteansvarlig, grunnen til at jeg leter etter et nytt VA er at jeg har lyst og fly andre flytyper en bare 737. jeg har ikke tenkt og slutte i vbraa men har som sakt lyst på flere valg når det gjelder flytyper. skal sjekke litt rundt på linkene og se om jeg finner noe som jeg liker

 

Da er virtualmytravel noe for deg! "" Airbus all the way baby! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takk får svarene!:)

 

ja, Vbraa er ikke helt i mitt søkelys siden jeg allerede er medlem der og sitter som ruteansvarlig, grunnen til at jeg leter etter et nytt VA er at jeg har lyst og fly andre flytyper en bare 737. jeg har ikke tenkt og slutte i vbraa men har som sakt lyst på flere valg når det gjelder flytyper. skal sjekke litt rundt på linkene og se om jeg finner noe som jeg liker

 

Da er virtualmytravel noe for deg! "" Airbus all the way baby! ""

 

Haha.. ja.. for det blir ikke kjedlig i lengden """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal visstnok være det eneste VA som har godkjenning og støtte fra virkelighetens selskap

 

Negative!

 

Europas største VA er British Airways virtual og disse har full support fra det virkelige BA.

(edit: taket på medlemmer er 1300 og det er lang venteliste!)

For så å legge til Austrian Airlines Virtual som har sidene sine under det virkelige selskapets domene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...