aleksander rødland Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen som har prøvd dette? Ogg i så tilfelle virker det? Jeg har problemer med FSINN så vet ikke om at det er Vista som gjør det. Det er det Controll panel som skal ligge nede på startlinjen sammen med klokken og der som lukker seg etter 2 sek. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det står noe om det på forumet til fsinn, noe med rettigheter og noen greier man må fikse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Takker for svar. Fant det, men forstod lite. Jeg så at jeg måtte deaktivere Benutzerkonten-Steuerung, (vet at det er noe med bruker begrensninger og gjøre) men hvordan deaktiverer jeg det? For hver gang jeg starter FSFDT control panel så bare får jeg beskjed om at det ikke svarer og må lukkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har ikke prøvd det selv ennå, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.