Gå til innhold

X-Plane


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig sted for innlegg om x-plane men...

Jeg har kjøpt x-plane og er godt fornøyd med det. Prøvde å lage litt scenery rundt "heimen" og det gikk sånn passe. Her om dagen(e) lastet jeg ned siste versjon, 5.66,(65 mb) og nå får jeg ikke inn sceneryet mitt. Det jeg lurer på er om de har forandret på katalog-strukturen siden cd- versjonen, 5.54 tror jeg det var.

På 5.54 var strukturen slik:

X-system 5.54/Additional nav data/Earth/+060+010/*.env

Når jeg lager denne strukturen kommer ikke sceneryet frem hverken i x-plane eller i world maker.

[ 08-05-2001: Endret av: Andreas Pettersen ]

[ 08-05-2001: Endret av: Andreas Pettersen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Joda stemmer nok at den er litt endra

\\X-System 5.65\\Resources\\Earth nav data

i denne mappa skulle det ligge masse nav datas!

BTW sjekk innom hjemmesida mi: http://www.x-plane.no" TARGET=_blank>www.x-plane.no

kommer opp i løpet av noen dager skal være x-planes "svar" på flightsim.no håper vi på... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] det blir nok ikke lett men skal i alle fall prøve! du må gjerne sende nav-dataene til meg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] så skal jeg legge dem opp på sida [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

MVH

Harald A. Skontorp

admin@x-plane.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...