aleksander rødland Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilket fly som går fra Amsterdam til Addis Ababa (Etiopia) 15.Februar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ethiopian Airlines? Er iallafall enten en 757 eller en 767. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 15FEB07 går det kun ett fly til ADD og det er KL543, denne er satt opp med A332. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tenkte jeg kunne bare poste dette her. Noen som vet hvilket fly KL1148 (OSL-AMS) og KL0837 (AMS-SIN) er? 28mars er datoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Takker for svar, men når vi først er inne på dette så kan jeg like gjerne spørre om hvordan du fant det ut så jeg slipper og lage nytt inlegg hver gang jeg lurer på noe lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Lysne Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Du finner info om flytype ved å skrive inn dato og flightnr. på www.amadeus.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Der står jo ikke klm på listen engang... EDIT: Fant det. men finner ikke hvilket fly det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 joda det stod all infoen du trengte der flytype og flyselskap når det står KLxxx på flightnr'et så er det KLM eller i vertfal et Skyteam flyselskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Når jeg søker på flightnr får jeg dette: [image]http://img409.imageshack.us/img409/6165/lolmr4.png[/image] Enten er jeg blind eller så står det ikke der.. Så kan noen som får det til søke på KL1148 Og KL0837 begge den 28.mar. Sorry for og ha stjelt tråden din Aleksander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Hosle Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ett annet såørsmål:Er det mulig å finne ut reg.nr på flytypen man skal fly?Eller er ikke dette mulig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Fra Amadeus: Fly Avreise Ankomst Stopp / Flytype Varighet Tilgjengelige seter 1. Biz Øko KLM Royal Dutch Airlines KL 837 Schiphol (AMS), Amsterdam, Nederland 21:10 Changi (SIN), Singapore, Singapore Terminal 1 16:05 + 1 dag(er) Direkte / 74M 11t:55 N/A R R Sorry litt rotete.. Men bruker Opera her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.