Gå til innhold

Nødlanding i københavn


Sindre Holberg

Anbefalte innlegg

ikke så vanvittig sjeldent heller.. Min mor har vært med på det en gang før, (Hun er pursher hos SASBraathens) og den episoden har ikke kommet i VG... Dette skjedde mellom Paris og Oslo, og kapteinen valgte å fly i lav høyde videre til Oslo... Saken er sikkert spennende å lese om, men ikke en stor "nyhet" akkuratt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men takk gud for at det gikk bra!

Takk pilotene for at det gikk bra;)

 

Gud har nok litt mer øye til situasjonene enn det du tror ""

 

OT, men når man først får en slik en servert, så er det ikke lett å holde kjeften...

 

Guden din holder nok et riktig godt øye med situasjonene ja...

Hvor mange uskyldige menneskeliv har din gud drept så langt i år i de mange situasjoner hvor din gud IKKE har gjort noe for å hindre ulykker?

Hvorfor i alle dager skulle "han" hatt en finger med i spillet denne gangen?

 

...og vil man ikke diskutere religion, så bør man heller ikke dra gudene sine ut av skapet hver gang noe faktisk går bra... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Tarjei lurer på hvor det står at det er en NG maskin er vel ikke så rart? Det står ingen ting om det i noen artikler som omtaler hendelsen så vidt jeg vet. Du skrev jo heller ikke at du hadde fått vite det av en bekjent.

 

Jeg må si jeg også lurer på hvorfor det er så synd at det skjer med en NG maskin, hadde det ikke vært så synd om det f.eks. skjedde med en CL maskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...