Gå til innhold

Tromsö-scenery


Lennart Arvidsson

Anbefalte innlegg

Hej alla Tromsö-flygare!

Jag har hittat ett scenery för FLY! som jag gjorde för ett år sedan och som försvann när en hårddisk gick sönder.....trodde jag alltså. Det fanns på en cd som jag inte visste om. Nu har jag snyggat till det sceneriet och det ser riktigt fint ut. Är det någon som vill ha det så lägger jag ut det........annars flyger jag väl i det själv.

Hälsningar Lennart [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lennart!

Siden jeg bor i Tromsø så vil jeg mer enn gjerne ha dette sceneriet.

Til man får tak i FLY II så får jeg korte ned ventetiden med FLY. (Noen som har hørt noen dato for Norge?)

Forresten liker jeg Mallorca sceneriet ditt veldig godt. Det gir svært gode framerates, og er derfor en drøm å fly [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Andre

[ 25-04-2001: Endret av: Andre Heggstad ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej alla igen!

Låter bra att ni vill ha det sceneriet över Tromsö med omnejd. Jag har nu även gjort nattscenery och skall bara kontollera allt lite bättre i kväll........läggger ut det till Dag i morgon ( Lördag ) så kan han nog ha det ute på Söndag. Delar det i tre filer så det blir lättare att ladda hem!

Tycker själv det blev riktigt snyggt. Hittade en bra karta på nätet över själva Tromsö med ö och allt......så någorlunda likt skall det väl vara.

Hälsningar Lennart [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bäste Ernst!

Om det bara hade varit möjligt så skulle jag gjort det direkt. Skulle glädja mig enormt........men tyvärr det går inte. TerraBuilder fungerar inte med flygplatserna. De hamnar på fel höjd och för det mesta under marknivå så men inte ser dem. Men detta kommer att ändra sig när FS2002 kommer efter vad jag förstår.......och då kan jag ta alla mina scenerier och göra FS-varianter. Det skall bli trevligt det! HAR NU TESTAT FLY-VARIANTEN OCH ALLT FUNGERADE FINT. Det är svårt att landa i Tromsö. Gäller att komma rätt direkt. Jag fick inte landningstillstånd utan var tvungen att gå runt...och då blev det lite bekymmer med alla fjäll runt om. Att ni skall ha så mycke fjäll överallt! Där jag bor finns bara en kulle på så där 75 meter hög. Inte mycket att komma med förstår jag!!!!!!!!!

Hälsningar Lennart

[image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Lennart!

Det var synd at det ikke lar seg "konvertere", men vi får ha tålamod til fs2002 kommer. Det blir litt julaften for dere designere også etter forhåndsomtalen? Nye kraftige verktøy til både scenery og fly design visstnok.

PS, linken til din hjemmside funker ikke i kveld lør. kl19:55! (finner ikke server....)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej alla!

Ja nu finns Tromsö-sceneriet att ladda hem om ni vill.

Tromsö1 räcker om ni bara vill ha den näsrmaste omgivningen. ( 1 hel wordtile är den ) Tromsö2 utökar området med en halv gång till. Den tredje filen att nattljus.......den kan ni ju strunta i om det blir mycke att ladda hem.......och mycket är det tyvärr.

Hälsningar Lennart [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttikatta for noen bra screnshoots, Tromsø ser jo nydelig ut (jeg bor her). Nesten så jeg må i butikken å kjøpe FLY.

Her er gutt som gleder seg til FS 2002 hvis D går å gjøre D like bra der.

NYYYDELIG Lennart

-helge [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 04-05-2001: Endret av: Helge Kalseth ]

[ 04-05-2001: Endret av: Helge Kalseth ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...