Gå til innhold

FLG 07


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Kommer kanksje. Da jeg skal på konsert i Oslo den 26. oktober, er det litt overilt med to arrangement på en måned. Men jeg skal prøve så godt jeg kan.

Det hadde vært artig om alle fra distriktet her kaster seg på nattoget fra Bodø og suser nedover mens hvilestolvogna blir fylt opp av flygærne mennesker fra stedene langs Nordlandsbanen! :grin:

Du slette tid det hadde vært spenstig å få prøve Dash 8-simulatoren! Håper dette går i orden for min del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det skal dette arrangementet foregå i tidsrommet 14-16 september 2007, men når åpner og stenger lokalene? Vil helst slippe å sitte å vente i et halvt døgn for å si det sånn. Kan sikkert hjelpe til med noe småtterier dersom jeg har tid til det før det åpner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ser det er mange som har en del spørsmål om FLG'07.

I fravær av Jan Fredrik (bortreist på ferie), som er prosjektleder for FLG'07, kan jeg opplyse om at FLG'07 vil gå "online" i slutten av april/begynnelsen av mai.

Egne hjemmesider innunder Oslo Flysimklubb. Der vil dere da etter hvert finne svar på mye om det meste rundt FLG'07.

Stay tuned!

Fasten Seatbelts!

And get ready...

 

Oslo Flysimklubb

Prosjekt FLG'07

Per Borrmann

IKT og teknisk ansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Først av alt - jeg er kjempeglad for at dere smeller til med et nytt FLG! Jeg gleder meg som den ungen jeg er ;)

 

Ellers nevnte Geir-Ove mine buss-planer. Jeg kan leie buss til meget god pris, og kan - dersom interesse - kjøre over til FLG. Jeg har akkurat nå base i Haugesund, så hvis vi gjør dette rett, kan jeg få med meg både Stavanger og Bergen. Ut fra behov kan jeg skaffe buss med alt fra 25 til 54 seter. Her snakker vi selvsagt om skikkelig turbuss fra et anerkjent selskap, Tide.

 

Selv om det selvsagt er morsomt å fly til et flyarrangement som dette, tror jeg at en busstur også kan bli ganske morsomt. Tenk dere cockpitfilmer/flyfilmer på tv-skjermene og en hel gjeng med flyentusiaster over fjellet....Jeg tror det kan bli rimelig gøy :)

 

Jeg må nesten lodde stemningen for dette litt, så hvis dere er interessert, ta gjerne kontakt med meg på hanne491@hotmail.com, eller skriv i denne el. en ny tråd.

 

Gleder meg uansett til FLG 07 og til å treffe dere alle igjen :)

 

Hilsen Hanne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...