Gå til innhold

Ukjent fly på sola


Rasmus Spanne

Anbefalte innlegg

Flyet som kom var HB-VIN en Cessna Citation. Fy og skam til de ansvarlige som skriver at Thai skal komme ""

 

Litt livlig fantasi ja, men vi fant vel ikke på alt dette sånn helt av oss selv da. Avinor kalles selskapet som oppga at flightene gikk under navnet "TG003/TG004" og at Flyselskapet som fløy disse turen var "Thai Airways International Pub". ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk. Fant akkurat ut at Monarch har vært i Bodø i dag. Fant ut av det når jeg skulle sjekke om Spanair skulle fly i morgen så ser jeg først på Avinor sine sider: Bodø-Lonon/Gatwick. så ser jeg at den tok av 13.00 og tenkte at det sikkert var Norwegian eller SAS ellns men så ser jeg: MONARCH AIRLINES LTD. og da tenker jeg bare [*********] I HELVETTE! Er så sykt typisk av meg og finne ut at det har vært noe spennende her først når de har dratt! ÅHHH så irritert. Men men hadde ikke vært noe jeg kunne gjort med det uansett med mindre jeg skulket skolen for jeg var på skolen da. Doh. Men er det noen som kan finne ut om de skal tilbake til Bodø? Rutenr var MON9141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...