Gå til innhold

Sa ordet "bombe" ombord i fly - ble arrestert


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Småstraff til Singapore å være, han var heldig som slapp så billig. Nå har jeg aldri vært i Singapore downtown, bare på Changi, men skal jeg tro på de jeg kjenner som jobber/har jobbet der er det ingen spøk å bli tatt for selv de minste forseelser. PÅ RPLL setter de opp skilt ved innsjekking med hva som er forbudt å ta med til Singapore, hadde vært like greit å liste opp hva som er lov å ta med. Halvt års fengsel for å bære nøkkelring som ligner på patronhylse var det visst, da er 50000 for en upassende bombespøk å regne som full frifinnelse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen stikke fingeren i jorden å faktisk innse at man ikke spøker me bomber, terrorister etc når man er å flyr i disse dager?

 

For min del kunne de gått gitt gubben 100.000 i bot.

Jeg tror at de tokk han bare for å statuere ett eksempel, for hvor mange gang om dagen tror du ikke at flyvertinner, securitas & ellers andre som jobber på en flyplass blir spøkt til angående bomber?

 

å sist jeg sjekka, så var det ikke så jævlig bra å sitte i ett fly hvor det faktisk ble smelt av en bombe...

 

Dette er noe som er kommet for å bli, så det er bare å svelge det unna. takke, bukke og smile pent når man er ute å reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hjemme hoss oss har det alltid vært "slang" å si BOMBE Visst for eksempel barna river ned noe eller noe faller ned å går i stykker eller litt for har lek fører til gråt. Kan sammenliknes med "det var ikke uventet". Derfor tenker jeg med skrekk på visst jeg skulle slumpe til å si visst flyvertinnen hos SAS sier at "flyet blir forsinket!" og jeg sier: "ja det var ikke noe bombe!" "" HJEEEEELP 5 års fengsel på meg.

 

Arne E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å sist jeg sjekka, så var det ikke så jævlig bra å sitte i ett fly hvor det faktisk ble smelt av en bombe...

 

hmmm så du var faktisk der da det smalt ja, ikke værst ""

 

Hjemme hoss oss har det alltid vært "slang" å si BOMBE Visst for eksempel barna river ned noe eller noe faller ned å går i stykker eller litt for har lek fører til gråt.

 

Godt å høre andre henger litt etter også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha i bakhuet at flyvertinner er mennesker som gjør prøver å gjøre jobben sin. Fleiper om bomber kan lett påvirke dem..

Og i denne hendelsen var det altså snakk om en teit spøk, mannen kom ikke bare tilfeldigvis til å bruke ordet bombe akkurat da flyvertinnen gikk forbi, så det er nok ikke noe problem å bruke ordet i vanlige sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...