Christian Sager Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Flere av dere har sikkert sett denne før, men en post eller "refresh" er vel. ikke å klage på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grindstein Vinje Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er glad, at det ikke var meg som satt i en av bilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 R.I.P 2cv. det der så veldig lite behagelig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tøff scene. Men slite me å få lyd på youtube...nåken så kan gi meg et hint om kossen det kan fixast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ingen så vett koss eg får lyd på Youtube? Tenkte kanskje det konne væra et flash problem,men har ikkje fonne nåken innstillingar på lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ingen så vett koss eg får lyd på Youtube? Tenkte kanskje det konne væra et flash problem,men har ikkje fonne nåken innstillingar på lyd. Med å slå på høytalerene.. eller prøv å bytt plass på lydkortet ditt hvor du har satt kabeln inn. det kan hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Under hele filmen sier de "the power of four engines". Enhver litt oppmerksom person som kan seg på instrumenter ser at det er bare to som er slått på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ingen så vett koss eg får lyd på Youtube? Tenkte kanskje det konne væra et flash problem,men har ikkje fonne nåken innstillingar på lyd. Med å slå på høytalerene.. eller prøv å bytt plass på lydkortet ditt hvor du har satt kabeln inn. det kan hjelpe Jaja Sherlock..koss konne eg glømma å slå på høyttalerane.vett du kor knappen e henne;) Nei seriøst..Lydkortet står der det alltid har gjort,det samma gjere høyttalerane..i tillegg så kan eg skryta av lyd i både WMP og Winamp..men altså ikkje på youtube...Forsøkte meg på google.com , men fekk samma problemet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.