Gå til innhold

Ikke akkuratt vanlige sas piloter dette


Erik Hosle

Anbefalte innlegg

""

Men kan noen fortelle meg hvorfor nesten alle russiske fly har den grønnfargen i cockpiten? ""

 

De har visst funnet ut at den fargen er lite forstyrrende for øynene, samme gjelder for de fleste andre cockpits. Men hvorfor de heller har den fremfor Airbus eller Boeing sin farge i cockpit er godt spørsmål.

 

Denne filmen har jeg faktisk hatt fremme før, for jeg ble rett og slett redd av å se på den, hehe. Fant vel ut av det var Cubanere i cockpitten? Uansett, synes det virker ukontrollert inni der, dårlig kommunikasjon og oversikt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr du Airbus kan du drikke så mye du vil, men Boeing da holder det men en pils eller to. Ikke for ingen ting de har takk vekk stikka så de har plass til litt drikkevarer.

 

 

Nei det er nokk ikke Selskapene som bestemmer dette, det er luftfartslovene igjennom BSL etc vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg velger å tro at dem drikker espresso - ingen kaptein i verden vil vel drikke sprit foran kamera, medmindre han går av med pensjon dagen etter.... Flyvertinna som i så fall serverer sprit til kapteinen, kan jo også begynne å se seg om etter ny jobb.

 

selv om jeg er fra nord-norge så spiser jeg ikke torsk hver dag!

 

en trønder drikker vel ikke karsk isteden for kaffe hver dag.

 

vossingen spiser vel heller ikke smalahove til frokost...

 

men engelskmenn må [*********] meg ha den jævla teen sin til alle døgnets tider....

 

un' espresso doppio, per favore! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...