Peter Nørkjær Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så er det på tide at få luft under vingerne igen. Måske du deltog sidste år, da vi havde over 200 fly i løbet af en aften. Så husker du måske hvor travlt der var. Nu gentager vi sucessen. [image]http://noerkjaer.com/vaccsca/event/images/logo_wide.jpg[/image] Søndag den 15. oktober afholder vi Copenhagen RealTime event i Kastrup. Systemet er somd et plejer med real-time events: Vi håber på at kunne simulere en søndag aften i Kastrup med de rigtige flyvninger. Det betyder at man som pilot går ind på booking-siden, og reserverer de flyvninger man gerne vil flyve. Og så skal man sørge for at lette og lande til tiden Vi har åbnet for bookingerne nu. Der er masser af ruter til både Norden og Europa. Naturligvis også indenrigsruter. Dog er der enkelte ture der mangler (bl.a. Sterlings nye Aalborg rute). Men de skulle gerne være på plads inden ugen er omme. Vi regner med at få super travlt denne aften. Sidste år havde vi over 200 fly, og vi sigter til at komme lige så højt op i år. Eftersom bookingen lige er åbnet, er der masser af flyvninger der er ledige, så jo hurtigere du er ude, des større mulighed for at få favorit turen. Du kan nøjes med én tur, men er det ikke sjovest at flyve både frem og tilbage ? Når du booker får du naturligvis informationer om hvornår du bår lette/lande, hvilket fly bør/kan der bruges og hvilken gate der benyttes. De to sidste er informationer fra de rigtige operationer i Kastrup. Det med tidspunktet er jo mere usikkert om det er som i virkeligheden, hvis I er punktlige. Eftersom der bliver travlt, så er det naturligvis også vigtigt, at I som piloter har styr på procedurer. Vi kommer til at pakke jer tæt. Book dine favoritture på www.vaccsca.org/event Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bra Peter! Håper dette blir en like stor suksess som sist gang! Skal se om jeg får innstalert fs og kommet meg opp i skyene;) Good luck! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ser veldig spennende ut, allerede mange som har booket. Har selv tatt SAS' rute fra SVG, og håper det er greit jeg flyr B737. "Opperated by SAS Braathens for SAS Danmark"?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Var ikke med i fjor så gleder meg til å være med i år, har tatt Sterling fra Gatwick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dette høres jo veldig spennende ut. Men med min erfaring på VATSIM tror jeg det blir et litt stort steg å ta. Blir sikkert masse holdings,og sykt intenst på radioen. Men et kjempetiltak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ahh, herlig! Men, må få si at jeg savner litt flere charter destinasjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har reservert CPH-SVG nå Men gjør det noe om jeg flyr 737 i stedet for DHC`en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Ahh, herlig! Men, må få si at jeg savner litt flere charter destinasjoner. He he. Ja, jeg tror det er ved at være sent med charter-flyvninger. Der er ikke så mange. Super at se, der er så mange der har booket allerede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Da har jeg booka ENGM-EKCH og EKCH-EDDL Håper det blir masse med trafikk Var flyinn i Ungarn i går også .. Veldig moro.. Et bilde (tatt med mobil) som viser litt av trafikken. [image]http://home.online.no/~tosbje/pics/tcas.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hmm.. trodde det var i dag jeg :=) .. Men ser jo at det er 15Oktober.. jaja.. da får jeg vente ei uke til ser jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hmm.. trodde det var i dag jeg :=) .. Men ser jo at det er 15Oktober.. jaja.. da får jeg vente ei uke til ser jeg.. Hahaha du også. Ja gikk i fella jeg å. Var sikker på at det var i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Der er enkelte flyvninger til/fra Norge tilbage. Kand et passe de skal stå tomme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Da er det ikke mange timene igjen .. endelig .. Ser det er bruktbart med bookinger.. så her blir det å ha nok fuel og være forbredt på holdings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ser at Oslo er tatt, betyr det at jeg ikke kan fly EKCH-ENGM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ser alle er opptatt ja.. arrangøren anbefaler at det er kun de med booka flight som kan fly til og fra EKCH.. , men det er jo fortsatt andre flights som er ledige :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Idiotisk system! Regner med at dere mister MANGE piloter når man må booke først, og man ikke kan fly akkurat den ruta man selv vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvis du leser litt av bakgrunnen til eventen så skjønner du nok hvorfor.. Copenhagen Kastrup Realtime event 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dessuten har bookingen ligget lenge ute.. så alle har hatt god tid til å booke flight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har ikke fått med meg dette (min egen skyld), og synes det er dårlig med slike real time events. Det er min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Men nå er det ikke hver dag det er realtime-event, da. Denne ene søndagen skylder vi de som synes sånt er gøy. Så kan du arrangere et annet event for de som har lyst til å fly akkurat den ruta de vil en annen søndag. På den måten får alle det litt gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 På den andre siden er det mange som liker real-time events. Antakelig siden det loves god ATC-dekning og kan være en utfordring for piloter (pga. punktlighet) Farris Approach er nå tilgjengelig, og dekker Torp, Geiteryggen og Rygge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Over LAREM. Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Så mørkt ut først p.g.a jeg har instalert FSX og slettet FS9 men fikk endelig FSinn til FSX å virke så litt over en time forsinket er jeg på vei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ikke akkurat så lite piloter da [image]http://www.tafsar.com/ekch_flyin.jpg[/image] [image]http://www.tafsar.com/ekch_flyin2.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fy søren! For en opplevelse...helt vilt med piloter og ATC! Kom å fly folkens! Takk til Jan Kristiansen og Werner Rafteseth for flott ATC ved ENGM! SKal si det var mye tåke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Super kveld det her! Fikk desverre ikke booket, men fikk ingen forsinkelser eller nedprioritering(som vanligvis skjer hvis man ikke booker flight under slike events) Credz til Copenhagen teamet;) Super innsats og upåklagelig ATC! Nå gjenstår det bare at ENGM får igang et slik event! DET hadde vært noe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Puh. Damn vi havde noget at se til! Tusinde tak til alle der fløj til/fra EKCH i aften. Lad os se om vi ikke kan holde et nye event i Danmark inden for kort tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nå gjenstår det bare at ENGM får igang et slik event! DET hadde vært noe det De som måtte ønske det kan bare begynne å planlegge Fikk desverre ikke vært med i kveld - enda så mye jeg ville. Misunner dere som fikk oppleve dette!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 OT: jeg har et lite Printscreen fra VRC i går kveld som jeg tenkte jeg kunne legge inn i posten her, men finnes det en mulighet til og bare legge ut et lite utsnitt av bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Crop tool i Photoshop eller preview (mac only). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.