Karl Mathias Moberg Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Folkens! Da var det min tur, Søndag 1/10 skal jeg ha SS utsjekk på ENGM (Gardermoen)! Fra 1900 local! VFR trafikk er velkommen! Kom å fly, ingen traffikk, ingen utsjekk, ingen rating! Jeg trenger DEG! /Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 1/9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Pirke prike. En måned fra eller til spiller ikke så stor rolle? Eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hva er en SS-utsjekk? Kanskje jeg kommer innom en tur. Å da skal jeg lage et helvette for deg. Neida.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Senior Student! Andre rank som ATC på VATSIM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hva er en SS-utsjekk? Det er når du dimiterer fra Sultz Staffe = Hitlers livgarde. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hva er en SS-utsjekk? Det er når du dimiterer fra Sultz Staffe = Hitlers livgarde. hehe Att det går ann Tom! SS-utsjekk er en såkaldt Senior Student utsjekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ja,velkommen etter Per-Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hva er en SS-utsjekk? Det er når du dimiterer fra Sultz Staffe = Hitlers livgarde. hehe Att det går ann Tom! SS-utsjekk er en såkaldt Senior Student utsjekk. tror det var litt ironi!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hva er en SS-utsjekk? Det er når du dimiterer fra Sultz Staffe = Hitlers livgarde. hehe Att det går ann Tom! SS-utsjekk er en såkaldt Senior Student utsjekk. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hva er en SS-utsjekk? Det er når du dimiterer fra Sultz Staffe = Hitlers livgarde. hehe Att det går ann Tom! SS-utsjekk er en såkaldt Senior Student utsjekk. Når ble du så seriøs? Må ha litt humor her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Humor er noe dette forumet ikke har sett eller hørt noe om på leeeeeenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er mer humor i EDLL .. bare FYI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Nice one, Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Kun få timer igjen!!! Håper dere gidder å sette av en time eller to til å fly til eller fra gardermoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Lykke til da.. jeg tar desverre av fra ENGM litt før testen din starter pga av en event i EDDL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Dårlig gjort.. Neida, skal ut å klippe gresset og spise litt så logger jeg på! EDIT: Online at 18:30 local! And ready to fight! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Da var utsjekken godkjent! Takk til alle sammen som fløy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 gratulerer med SS rating Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Gratulerer! Det var hyggelig ATC-service når man bare kom igjennom på linja, mellom alskens merkelige beskjeder som fløy mot deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Grattis kan du sitte CTR nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Grattis kan du sitte CTR nå? Helt frem til 1. desember iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Grattis kan du sitte CTR nå? Helt frem til 1. desember iallefall OFF TOPIC! les det de som vil, jeg har skrevet det med hvit farge! [color:"white"] Man kan ikke sitte CTR etter 1.des PGA en litt merkelig regel det er min mening [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Grattis kan du sitte CTR nå? Helt frem til 1. desember iallefall OFF TOPIC! les det de som vil, jeg har skrevet det med hvit farge! [color:"white"] Man kan ikke sitte CTR etter 1.des PGA en litt merkelig regel det er min mening [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.