Tron Kittelsen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Så har nye virtualnorwegian åpnet dørene Velkommen til gamle og nye piloter www.virtualnorwegian.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er litt intressert i disse virtual selskapene. Og Norwegian er et godt selskap. Mne hvis jeg skal være med må jeg ha PMDG? Har kun PMDG NG ikke -300. Kan jeg velge ruter selv? Er ikke så veldig glad i disse lange utenlands turene. Kan jeg velge hva tid jeg skal fly? Kan jeg kun bli pilot hvis det er ledige stillinger? Er det opptaksprøve for å bli ansatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Og må du skrive inn vekt og sånt slikt som i vbraa? Liker ikke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 det er ingen opptaksprøve hos oss,og ingen vekt og inviklet opplegg, man må ikke fly PMDG. men får å logge må man fly dagens ruter inn ëller utland utland men en flight som går kl 11 på formiddagen kan gjerne flys før eller etter dette tidspukt. logging av turer er enkelt og greit, et viktig mål er å ha det hyggelig sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tusen takk for informasjonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dette høres mye bedre ut en virtual S*SBraathens. Så viss jeg skulle flydd i morgen må jeg fly den dagen men kan fly til hvilken som helst tid den dagen? Fortsatt noen ubesvarte spm. Kan jeg velge ruter selv? Er ikke så veldig glad i disse lange utenlands turene. Kan jeg kun bli pilot hvis det er ledige stillinger? Blir jeg satt om til å fly feks. Fredag 21 Sep. Må jeg da fly denne ruten den dagen? Eller kan jeg velge rute selv på en dag det passer. Derfor jeg spørr er at jeg har en deltids jobb kveld/helg og skole på dagen. Noen tips til bra -300 i tillegg til PMDG(viss PMDG har -300?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Innlegg slettet av Per-kristian Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 når du kommer inn på sidene ruter i dag så bare velger du den ruten som du vil ha. får å bli pilot så melder man seg bare inn ingen krav til ledig stilling vil du være med skal du selvfølgelig få lov til det :-) du blir ikke satt opp til noen flighter dette styrer du selv andre 737-300 og lignende finnes der ute he he og vi vil om ikke lenge legge noen inn under nedlasting hos oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Per-Kristian.. Han spør da om Virtualnorwegian ikke Vnoaf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 En virkelig SAS hater det her ja? Feelthere har 300 som er veldig bra,du får også Norwgian Paint til den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Feelthere har 300 som er veldig bra,du får også Norwgian Paint til den Jeg mener det bir helt feil å si at pilotene MÅ ha payware for å fly i et virtuelt flyselskap. Finnes det ingen andre gratis alternativer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har aldri sakt at pilotene MÅ ha payware..jeg bare anbefalte den..les en gang til du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Finnes det ingen andre gratis alternativer? Jo det gjør det: http://library.avsim.net/download.php?DLID=76190 Og PSPanles er konge: http://www.pspanels.co.uk/Downloads/737CA/FS2K4PS737CA.exe Lyder finner du nok mange gode av på Avsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har aldri sakt at pilotene MÅ ha payware..jeg bare anbefalte den..les en gang til du! Har ikke sagt du har sagt at man må ha payware heller Jeg "spørte" bare om man må kjøpe payware for å fly der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Takker for svar alle sammen. Jeg trur sannelig jeg skal bli pilot i et Virtuelt selskap for første gang. Har også veldig lyst til å lære meg skikkelig og fly på vatsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 hehe ok..du finner vel på AVSIM Synn at ikke VWIF har samme systemet som VBRAA og Norwegian..hadde vært kjekt å kunne bynne å fly for WIF med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det noen her som kan svare på hvor det er blitt av profilen min? Har ikke logget turer på lenge, men det hadde jo vært morsomt å beholde timene sine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Da lastet jeg ned Sigrid Undset fra Avsim. Glimrende med bra freeware modell ettersom jeg ikke sitter på en veldig god PC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det noen her som kan svare på hvor det er blitt av profilen min? Har ikke logget turer på lenge, men det hadde jo vært morsomt å beholde timene sine... Det samme gjelder meg. Kan ikke finne meg igjen i lista over piloter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 De som ikke finner sitt navn på listen kan bare registrere seg også får de den tiden de har logget tidligere om den finnes fortsatt i basen, har din klar Sindre bare å regisrere deg så får du den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Da er jeg registrert og gleder meg til å komme i gang. Er vel ikke nødt og fly vatsim. Jeg skal gjøre det bare gjøre meg kjent med 737-300 først Så skal jeg hive meg ut på Vatsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Ingen krav at du skal fly på vatsim det bestemmer du selv,men anbefaler deg å forsøke det når du føler deg klar, og er du usikker så er det mange tips og få av de som er der inne :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er bruker fra før av,men kommer ikke inn.Ligger med 13 timer,og har ikke lyst til å miste dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Registrer deg på nytt Kim Jørgen så skal vi nok få det til :-) timene ligger klare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Når ble harstad/narvik ENNA? hehe... Prøv igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 he he om harstad / Narvik står som ENNA så skal vi nok få fikset på det, er mange filer og linker som skal på plass så det kan jo forekomme feil og kjempefint at vi får tilbakemelding om dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Svendsen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 På grunn av meg (litt stressa akkurat da ) så ble de med status "Ferie" ikke lagt inn i den nye pilotlista. Men jeg har fremdeles timene deres, så det er bare å si ifra så ordner vi det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmus Spanne Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg prøvde å registrere meg på virtualnorwegian.no men da jeg trykket på linken kom dette opp: Siden er midlertidig utilgjengelig. Vi beklager! vet noen når siden funker igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 På grunn av et lite uhel er siden nede for øyeblikket og basen er låst på tid, men regner med at alt kjører som normalt igjen litt senere i kveld. Beklager dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Flott iniativ tak Tron.... PS Siden er midlertidig utilgjengelig. Vi beklager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.