Gå til innhold

Helikopterstyrt på Voss


Gunnar van der Meeren

Anbefalte innlegg

ok, jeg forstod det slik at det var et kabelspenn han hadde kjørt i, og da mener jeg fortsatt at det er lett å unngå i den forstand at man flyr ikke lavt over ett terreng så sant man ikke kjenner terrenget man flyr over, alt annet er ren og skjær dumskap.

 

Så det du sier er at dersom en pilot ikke flyr ved hjemmebasen, så bør han ikke gå under 2000ft og i vertfall ikke lande? Dette helikopteret utførte et arbeid i bakken det styrtet i, og det hadde nettopp levert noe last. Siden dem ikke har flere 1000 fot med line til lasten (DET hadde vært farlig) så må dem ned i din dumskaps-høyde for å levere lasten. Da er man rett og slett nødt til å stole på karte(ne) man har og øynene. Dessverre er ikke det alltid, som i dette tilfellet, tilstrekkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...