Arild Oldervoll Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 ok, jeg forstod det slik at det var et kabelspenn han hadde kjørt i, og da mener jeg fortsatt at det er lett å unngå i den forstand at man flyr ikke lavt over ett terreng så sant man ikke kjenner terrenget man flyr over, alt annet er ren og skjær dumskap. Så det du sier er at dersom en pilot ikke flyr ved hjemmebasen, så bør han ikke gå under 2000ft og i vertfall ikke lande? Dette helikopteret utførte et arbeid i bakken det styrtet i, og det hadde nettopp levert noe last. Siden dem ikke har flere 1000 fot med line til lasten (DET hadde vært farlig) så må dem ned i din dumskaps-høyde for å levere lasten. Da er man rett og slett nødt til å stole på karte(ne) man har og øynene. Dessverre er ikke det alltid, som i dette tilfellet, tilstrekkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.